عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، رسانه ملی را متعلق به تمامی ملت و جریان‌های سیاسی توصیف و تصریح کرد: تمامی جریان‌های سیاسی باید حق حضور در رسانه ملی را داشته باشند و با توجه به این که قائل به آزادی بیان هستیم، نباید با نظرات مخالف خود با انتقاد و یا برخورد حذفی مقابله کنیم.

علی مطهری در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت گفت: انتقاد برخی افراد به حضور جریان‌های سیاسی مختلف و متعدد در رسانه ملی در تضاد با دیدگاه و تفکر آزادی بیانی است که در نظام جمهوری اسلامی به آن معتقدیم .

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که جلوی اظهارعقیده افراد را نباید گرفت ، افزود: همه در جامعه از حق اظهارنظر برخوردارند و افراد جامعه متعلق به هر جریان سیاسی که باشند، حق دارند از رسانه ملی نظرات خود را بیان کنند.

مطهری ضمن ابراز مخالفت با برخورد فیزیکی با اظهار نظرهای سیاسی تاکید کرد:منتقدان به حکومت و نظام این حق را دارند که انتقاد خود را مطرح کنند و از جانب دیگر نیز باز مخالفان اظهار نظر آنها نیز هم حق حضور و دفاع از اعتقادات و جریان‌های مورد پسند خود را دارند.

وی ادامه داد: نباید با مخالفان نظرات و تفکراتمان برخوردهای فیزیکی کنیم و تجمع بر درب منازل مخالفان و شعار دادن ، دور از اخلاق و عمل نادرستی است.

مطهری تاکید کرد: مبانی اعتقادی ما بسیار مستدل و مستحکم است و اگر برخی افراد نکاتی را مطرح می کنند ، مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

کد خبر 158041
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز