همشهرِی آنلاین: عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه بولتن سازی علیه آیت‌الله مهدوی کنی تنها دشمن را شاد می‌کند، گفت: کسانی که به هر دلیل در انشار بولتن‌های غیراخلاقی علیه چهره‌های نظام سهیم باشند در جهت همسویی با دشمن حرکت کرده‌اند.

شجونی

جعفر شجونی بولتن‌سازی علیه آیت الله مهدوی کنی و جبهه متحد اصولگرایان را اقدامی مشکوک دانست و گفت: حضرات آیات مهدوی کنی  و محمد یزدی امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند، از آب پاک‌تر هستند و هر جریان و گروهی که بخواهد آنها را تخریب کند، در اصل همسویی خود با دشمن را به اثبات رسانده است چرا که دشمنان نظام همین را می‌خواهند.

وی گفت: دشمن می‌خواهد روحانیت در مقابل هم قرار گیرد، در صورتی که بزرگان نظام نظر دیگری دارند و بر وحدت روحانیت تاکید می‌کنند، چرا باید در راهی قدم برداشت که دشمن می‌خواهد؟ بولتن‌سازی‌ها با هر عنوان به ضرر نیروهای انقلاب تمام می‌شود.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه آیت الله مهدوی کنی از همان ابتدا از سایر گروه‌های اصولگرا برای حضور در جبهه متحد اصولگرایان دعوت کرد، اظهار داشت:  نباید در آستانه انتخابات بین جریان‌های اصولگرا انشعاب و اختلاف ایجاد شود، تشکل‌ها می‌توانند در انتخابات با یکدیگر رقابت کنند اما نباید رقابت را با بولتن سازی‌ها و تخریب چهره‌های شاخص نظام و بزرگان اصولگرا گره بزنند، ضمن انکه رهبر معظم انقلاب نیز هیچگاه این بداخلاقی های انتخاباتی را نمی‌پسندند.

وی گفت: نمی‌توان تخریب چهره‌های شاخصی همچون آیت الله مهدوی کنی و مصباح یزدی را توجیه کرد، این بزرگان از دلسوزان انقلاب شناخته می‌شوند. 

شجونی گفت: آیت الله مهدوی کنی بر جذب حداکثری و دفع حداقلی اعتقاد دارند و آیت الله مصباح و نزدیکان وی  معتقدند که نباید افراد به راحتی از روحانیت استفاده کنند.

کد خبر 157952
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز