همشهری آنلاین: اختتامیه هشتمین دوسالانه ملی نقاشی ایران با حضور هنرمندان و مسئولان و با معرفی برگزیدگان فردا 27 دی ماه ساعت 16 در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، اختتامیه هشتمین دوسالانه نقاشی 27 دی ماه برگزار می‌شود اما نمایشگاه آثار دوسالانه به منظور اکسپو و فروش آثار تا سوم بهمن ماه ادامه دارد.

برگزیدگان هشتمین دوسالانه ملی نقاشی ایران در بخش رقابتی "نگاهی نو به مکتب هرات" معرفی می‌شوند و در بخش آزاد جایزه مردمی بر اساس آرا و نظرات مخاطبان به دو اثر اهدا می‌شود.

یوری دولان از اسلواکی، اشتوان اروش از مجارستان، واحد خاکدان، مصطفی گودرزی، شهلا حبیبی و یعقوب عمامه پیچ داوری آثار دوسالانه را انجام دادند.

هشتمین دوسالانه ملی نقاشی ایران یا 317 اثر از 286 هنرمند در بخش نگاهی نو به مکتب هرات و بخش آزاد و 50 اثر از 50 هنرمند پیشکسوت نقاشی از هشتم دی ماه در موسسه فرهنگی، هنری صبا آغاز شد.

کارگاه دوسالانه نقاشی نیز با حضور 4 هنرمند در کاروانسرای عباسی نیشابور برگزار شد و آثار کارگاه در نگارخانه آرتین مشهد به نمایش گذاشته شد.

هشتمین دوسالانه ملی نقاشی ایران از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، موسسه فرهنگی هنری صبا، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور و نگارخانه آرتین مشهد برگزار شده است.

کد خبر 157373

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز