شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۸
۰ نفر

محمدباقر قالیباف شهردار تهران در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فرانسه، پیش‌بینی کرد که اصولگرایان معتدل برنده انتخابات مجلس آینده ایران خواهند شد.

 

براساس پیش‌بینی او نامزدهایی که میانه‌روی و عقلانیت در کلامشان وجود دارد، برنده خواهند شد. او در این باره گفت: مجلس آینده افراط و تفریط‌های مجلس قبلی را نخواهد داشت.

شهردار تهران می‌گوید: مجلس نباید صحنه دعواهای جناحی باشد بلکه باید کشور را به سمت پیشرفت و توسعه ببرد.

قالیباف با اشاره به بدهی 2 میلیارد دلاری دولت به سیستم حمل‌ونقل عمومی تهران گفت: به جرات می‌توانم بگویم که بخش عمده بودجه امسال ما هنوز پرداخت نشده‌است.

وی در این مصاحبه کاهش ارزش ریال را یک موج روانی دانست که مورد توجه و نگرانی عموم مردم نیست.

قالیباف همچنین حمله معترضان به سفارت انگلیس را یک اتفاق دانست و گفت: امنیت سفارتخانه‌ها در تهران بسیار بالاست و دیپلمات‌های خارجی در امنیت در شهر تردد می‌کنند.

شهردار تهران درباره پرونده شکایت از سفارت انگلیس گفت: این پرونده سیر حقوقی خود را طی می‌کند، ما منتظر تصمیم دادگاه هستیم.

خبرگزاری فرانس پرس با بیان اینکه شهردار تهران براساس بسیاری از گزارش‌ها و برآوردها عملکرد بسیار خوبی داشته است، کارآمدکردن خدمات، توسعه‌دادن پارک‌ها و بهبود زیرساخت‌های حمل‌ونقل برای تقلیل یکی از مشکلات اساسی شهر تهران - ترافیک بی‌نظم، فشرده و آلوده‌کننده - را از جمله خدمات قالیباف به تهران دانست.

کد خبر 157145
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز