همشهری آنلاین: مرتضی آقا تهرانی که در هفته‌های اخیر به عنوان گزینه اصلی سرلیستی جبهه پایداری در اصفهان مطرح بود تصمیم خود را تغییر داده و قرار است بار دیگر از حوزه انتخابیه تهران در رقابت‌های انتخاباتی حاضر شود.

سفیر نوشت: این تصمیم ناگهانی آقاتهرانی موجب درهم ریختگی لیست انتخاباتی جبهه پایداری در اصفهان شده است.

در جلسه اخیر جبهه پایداری در اصفهان اعضای این جبهه شعار می دادند « تهرانی، تهرانی سر لیست اصفهانی» با این حال اما نبود چهره‌‌های شناخته شده، تصمیم‌گیران جبهه پایداری را وادار ساخته تا آقاتهرانی را از اصفهان بار دیگر به تهران منتقل کنند و او را از این حوزه در انتخابات وارد کنند.

این تصمیم ناگهانی موجب شده تا برخی از کاندیداهای جبهه پایداری در اصفهان دچار تردید در ماندن در این لیست شوند چرا که آنها می‌گویند چهره شاخص این لیست آقاتهرانی بوده و در نبود او چهره شناخته شده‌ای در این لیست نخواهد بود.

به دنبال این تحلیل‌ها گفته می‌شود کریم شهرزاد، نماینده فعلی اصفهان در مجلس که از حامیان دولت و از کاندیداهای جبهه پایداری در اصفهان تا پیش از این به شمار می‌رفت به دنبال این تصمیم آقاتهرانی، رایزنی های گسترده‌ای را برای خروج از لیست جبهه پایداری و پیوستن به لیست جبهه متحد آغاز کرده است.

گفته می‌شود مطلع شدن اعضای جبهه پایداری اصفهان از رایزنی‌های شهرزاد برای حضور در لیست انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان اصفهان نیز موجب دلخوری شدید آنها شده است.

همه این موضوعات درحالی مطرح می شود که تصمیم اولیه آقا تهرانی عدم حضور در انتخابات مجلس نهم بود و مشخص نشد به چه دلیل این تصمیم تغییر کرد و حالا هم گزینه تغییر حوزه انتخابیه در دستور کار وی قرار گرفته است.

کد خبر 157093
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز