دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۹:۰۰
۰ نفر

همشهری ورزشی: تئودور یونگ تنها ساعاتی پس از عقد قرارداد در زمین برق آلستوم حضور یافت تا از نزدیک در تمرینات استقلال حضور یابد.

مربی هلندی استقلال روز دوشنبهتوسط امیر قلعه‌نویی به بازیکنان تیم معرفی شد. مدیر سازمان فوتبال استقلال هدف از حضور یونگ را برای بازیکنان تشریح کرد و خواستار همکاری بازیکنان با این مربی هلندی شد.

تمام این اتفاقات در حالی رخ داد که قلعه‌نویی و مرفاوی دقایقی به طور جداگانه با یکدیگر به گفت‌وگو پرداختند و قلعه‌نویی تمامی توصیه‌های لازم را به مرفاوی ارائه داد تا مشکل احتمالی بین او و تئودور یونگ به وجود نیاید.

یونگ پس از مراسم معارفه به همراه مدیر برنامه‌های خود در گوشه‌ای از زمین نظاره‌گر تمرینات شد و صمد مرفاوی هم مثل گذشته پس از گرم کردن بازیکنان به اجرای برنامه‌های تاکتیکی خود پرداخت.

حدود 50 هوادار استقلال در زمین برق آلستوم حضور یافتند و بیش از همه امیر قلعه‌نویی را مورد تشویق قرار دادند. مدیر سازمان فوتبال استقلال نیز تنها در گوشه‌ای از زمین بر تمرین تیمش نظارت داشت.

تنها غایب تمرین استقلال علی علیزاده بود که به علت فوت یکی از نزدیکان خود در تمرین حضور نداشت.

در خصوص پیوستن یونگ به کادر فنی استقلال، صمد مرفاوی در گفت‌وگویی با ایسنا به این موضوع اشاره کرده که از حضور مربی هلندی استقبال می‌کنم اما تحت هر شرایطی تصمیم‌گیرنده اصلی من هستم و هنوز به عنوان سرمربی در این تیم به کارم ادامه خواهم داد. صمد روی این موضوع تأکید کرده که حرف آخر را در استقلال او خواهد زد.

کد خبر 15620

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز