همشهری آنلاین: بازشناسی و پژوهش در معماری و شهرسازی شهر تهران در دوران اسلامی در بستر زمینه محیطی و کالبدی تحقق یافته و برگزاری کارگاههای تخصصی می‌تواند شناخت مصادیق معماری و شهرسازی اسلامی را پیش روی پژوهشگران قرار دهد و آنها را به رهیافت نوین و افق‌های تازه برای رسیدن به ضوابط و الگوهای اجرایی رهنمون کند.

به گزارش همشهری آنلاین به همین منظور، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با همکاری پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی و مشارکت مرکز مطالعات و تحقیقات شهرسازی و معماری ایران، سلسله کارگاه‌های تخصصی با موضوع بازخوانی شهر تهران(جستجویی در معماری اسلامی- ایرانی) را برگزار می‌کند.

هدف از برگزاری این سلسله کارگاه‌ها شناخت مشکلات و مسایل تهران معاصر و به چالش گذاشتن موضوعات در بین شرکت‌کنندگان و دریافت نظرات و راه‌حلهای پیشنهادی آنان و در نهایت استخراج دستورالعمل‌های راهبردی برای حل معضلات مطرح شده است.

از کلیه دانشجویان و پژوهشگران دعوت شده، برای شرکت در کارگاه‌های مذکور با مراجعه به آدرس‌الکترونیکی www.icas.ir/tehrancity.aspx اقدام به ثبت نام کنند.

با توجه به محدودیت ظرفیت، اولویت با افرادی خواهد بود که در زمان مقرر ثبت نام کرده باشند.

مهلت ثبت نام از 10 تا 25 دی‌ماه است و شروع کارگاه‌ها، نیمه دوم بهمن ماه 1390 خواهد بود.

نشانی دبیرخانه: تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین چهارراه ولیعصر(عج) و خیابان فلسطین، ابتدای خیابان شهید برادران مظفر جنوبی، شماره 1076- شماره تماس: 14-66970906 (داخلی 126-132) است.

کد خبر 155791

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز