همشهری‌آنلاین: شوت سرکش و به‌یادماندنی حنیف عمران زاده ،حسن ختامی بود بر پرونده شهرداری یاسوج که از‌آن به عنوان غول‌کش جام حذفی یاد شده است.

ss

به گزارش همشهری‌آنلاین بازی دو تیم شهرداری یاسوج و استقلال تهران که عصر جمعه،9 دی، در ورزشگاه آزادی برگزار شد، با گل دقیقه 57 عمران‌زاده که با شوتی سرکش و از فاصله 35 متری به ثمر رسید ،به نفع قهرمان نیم فصل لیگ به پایان رسید تا استقلال از معدود تیم‌هایی باشد که در دو سال پیاپی به فینال جام حذفی صعود کند.

عمده بازی دو تیم با برتری محسوس تیم استقلال سپری شد،اگر چه تیم یاسوجی که به ضد‌حمله‌ها دلخوش بود، در برخی لحظات ، به خصوص اواخر نیمه دوم موقعیت‌های خوبی را برای تساوی به دست آ‌ورد که با هوشیاری رحمتی ، دروازبان استقلال،نافرجام ماند.

به گفته مربی تیم یاسوج در 13 روز گذشته این تیم سه بار به میدان رفت و ضمن آنکه بهترین گلزن این تیم هم در این بازی از همراهی تیم بازمانده بود.

بازیکن صرب تیم استقلال که از نیم فصل دوم به این تیم پیوست نیز برای نخستین بار در نیمه دوم این بازی به میدان آمد که توانست بازی قابل قبولی هم از خود به تماشا بگذارد.

پیش از بازی استقلال و در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال از ساعت 14:30 امروز (جمعه)، تیم فوتبال شاهین بوشهر در ورزشگاه شهید بهشتی این شهر میزبان مس کرمان بود که در پایان موفق شد با دو گل حریف خود را شکست داده و نخستین فینالیست این جام لقب بگیرد.

مهدی نوری(67) و ایوان پتروویچ (75) گل‌های شاگردان فیروز کریمی را به ثمر رساندند.

بر اساس این گزارش دو تیم استقلال و شاهین بوشهر قرار است 14 بهمن فینال جام حذفی را برگزار کنند؛ فینالیکه راهبران آن پرویز مظلومی و  فیروز کریمی خواهند بود

کد خبر 155414
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز