همشهری آنلاین: سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: بهتر است برای پرسیدن دلیل جدایی مجیدی، او و فتح‌الله‌زاده را رودررو کنید.

پورحیدری

 منصور پورحیدری در گفت و گو با فارس در مورد مصاحبه اخیر مجیدی که کاملا با دلایلی که از سوی مسئولان استقلال برای جدایی این بازیکن ذکر می شد، متفاوت است، گفت: من هیچ چیز نمی‌دانم و در این باره باید با فتح‌الله زاده، مظلومی و فرهاد مجیدی صحبت کنید. فقط این را می‌دانم که مجیدی دو سه هفته‌ای بود تلاش می‌کرد مظلومی را برای جدایی راضی کند و هنوز هم مظلومی از جدایی مجیدی راضی نیست.[ مجیدی راز جدایی از استقلال را فاش کرد؛ با استقلال مشکل داشتم]

وی در این باره که اگر صحبت‌هایی مجیدی مبنی بر اینکه با مدیریت باشگاه مشکل داشته و چرا باشگاه به راحتی حاضر به جدایی مجیدی شده، گفت: شما و همکارانتان نمی‌توانید یک طرفه به قاضی بروید. بهتر است فتح‌الله زاده و مجیدی را رودررو کنید و بپرسید دلیل رفتنش چه بوده است. تا جایی که ما می‌دانیم به دلیل دختر و خانواده‌اش می‌خواست از استقلال و ایران برود. حتی بحث بازی نکردن هم نبود و طبیعی است بازیکنی در چنین سطحی بخواهد به فوتبالش ادامه دهد.

 پورحیدری گفت: من فقط می‌دانم مجیدی بابت دخترش ناراحت بود و اصرار داشت برود. باشگاه خیلی تلاش کرد با شرایط او کنار بیاید و مرخصی‌های بیشتری به او بدهد اما او تصمیم خود را گرفته بود.

 سرپرست تیم استقلال در مورد آخرین وضعیت ساموئل که در لیگ برتر انگلیس بازی می ‌کرد اظهار داشت: او با تمرین کرد و حتی قرارداد هم بست اما شرط گذاشت که با خانواده‌اش برای حضور در ایران مشورت کند.

 وی در این باره که گفته می‌شود خانواده او را از حضور در ایران ترسانده‌اند، گفت: متاسفانه مسائل سیاسی در ورزش ورود پیدا کرده و انگلیسی‌ها، انگلیسی بازی درآورده‌اند. این بازیکن علاقه‌مند بود در استقلال بازی کند و ما منتظر تصمیم نهایی‌اش هستیم.

کد خبر 155335
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز