همشهری‌آنلاین: حمیدرضا کاتوزیان با بیان اینکه 74 امضا کننده سئوال از رئیس جمهوری مصمم بر تصمیم خود هستند گفت: با جوی که در مجلس وجود دارد تلاشهای دولت برای از نصاب انداختن این طرح نتیجه بخش نخواهد بود.

حمیدرضا کاتوزیان

حمیدرضا کاتوزیان در گفتگو با همشهری‌آنلاین با پیش بینی اینکه بعید است این بار طرح سئوال از رئیس جمهور از نصاب لازم خارج شود افزود: رئیس دولت نیز نباید از سئوال نمایندگان بیمی داشته باشد و با صلابتی که در برخوردهای وی وجود دارد حتما می‌تواند پاسخ منطقی به سئوال کنندگان بدهد.

امضا کننده طرح سئوال از رئیس جمهور با اعلام اینکه از لحاظ آیین نامه مجلس، امکان پس گرفتن امضاها حتی پس از به جریان افتادن طرح وجود دارد گفت: تمام تلاش دولت در این هفته در تماس با نمایندگان مجلس این بوده است که دوباره طرح را از نصاب خارج کند تا از لحاظ آیین نامه‌ای امکان طرح آْن در مجلس وجود نداشته باشد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: توصیه به دولت داریم که با آرامش و خارج از تلاش‌هایی که دارد اجازه مطرح شدن طرح سئوال را بدهد تا نتیجه دموکراسی توسط مجلس و دولت به مردم نشان داده شود که این موضوع قطعا به سود نظام خواهد بود.

کد خبر 154878
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز