همشهری‌آنلاین: احمد توکلی گفت: جبهه پایداری در انتخابات رای نمی‌آورد اما رای شکن خواهد بود.

 به گزارش همشهری‌آنلاین، احمد توکلی رئیس  مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در محل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی نکات مهمی را مطرح کرده است که خلاصه آن به نقل ایسنا در جدول زیر می‌آید: 

1

  • درباره کاندید شدن در انتخابات تصمیم نگرفته‌ام. درباره فعالیت در حوزه اقتصاد نیز تا این دولت سر کار است برنامه‌ای ندارم.

2

  • اکثریت قاطع نمایندگان مجلس دنبال مال حرام نیستند. به هر ترتیب هستند، انسان‌های بی‌توجهی که اهل تسامح‌هستند.

3

  • اگر دیدید یک نماینده رفتار زندگی‌اش تغییر کرده بدانید که پول نمایندگی اینقدرها هم نیست. علیه این فرد تبلیغ کنید. من نماینده‌ای را سراغ دارم که در هتل چند ستاره افطاری می‌دهد، البته با توجه به این‌که اسناد این موضوع هم موجود است، سر موقع این اسناد را به شورای نگهبان می‌دهم؛ چراکه با پول نمایندگی نمی‌شود از این کارها کرد. شما هم به چنین کسی حتی اگر جای مهر نماز شب روی پیشانی‌اش باشد، رای ندهید. 

4

  • انحراف هم مربوط به برخی است، همه هم می‌دانیم. به بحث فساد اگر رسیدگی شود، برخی از ریشه‌هایش معلوم خواهد شد. جریان انحرافی یک نفر صاحب نفوذ، یارگیر دارای ابزار قدرت است که جریان می‌سازد، فساد هم از نظر گفتمانی روشن است.

5

  • من آقای مهدوی کنی را خیلی دوست دارم. ضمن این‌که به برخی مواضع ایشان هم ممکن است، انتقاداتی داشته باشم، اما به هر ترتیب ایشان نمونه یک آخوند طراز حکومت اسلامی است و مجتهد جامع‌الشرایطی است که کاملا سیاسی است و همه جا برای فداکاری برای انقلاب آماده بوده است. 

6

  • فرض کنیم که لیست دوستان جبهه پایداری رای بیاورد. آیا خسارتی که به کشور خواهند زد، قابل جبران است؟ البته که قابل جبران نیست. بنابراین این دوستان باید تجدید نظر کنند؛ اگرچه من معتقدم این‌ها رای نمی‌آورند، فقط رای می‌شکنند. 

 

کد خبر 154444
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز