همشهری آنلاین: عضو کمیسیون عمران مجلس،‌ با اعلام اینکه هیچ سرمایه‌ای از کشور برای ساخت مسکن در سوریه خارج نمی‌شود، گفت: در این شرایط حساس مذاکره با این کشور و اعلام مشارکت و یا کمک در طرح‌های عمرانی با توجه به اینکه دنیای کفر علیه سوریه بسیج شده، اثرات مثبتی دارد.

محمدعلی رضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه پروژه مسکن مهر تحولی بزرگ در ساخت و ساز و به خصوص برای اقشار کم‌درآمد مناسب است، افزود: وزارت راه و شهرسازی مشغول تکمیل پروژه مسکن مهر در کشور است و طی توافق‌هایی با سوریه قصد انجام پروژه‌ای مانند مسکن مهر در این کشور را دارند.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی،‌ گفت: قرار نیست سرمایه‌ای از داخل کشور برداشت شود و به آنجا برود، بلکه تنها یک الگوسازی در سوریه و برای اقشار کم‌درآمد است.

این عضو کمیسیون با مثبت ارزیابی کردن اقدام وزارت راه و شهرسازی برای ساخت مسکن در سوریه تصریح کرد: این موضوع بسیار با اهمیت است که این پروژه در یک کشور همسایه نیز توسعه پیدا کند، از سوی دیگر در این شرایط حساس رفتن به سوریه و مذاکره با این کشور و اعلام مشارکت و یا کمک در طرح‌های عمرانی با توجه به اینکه دنیای کفر علیه سوریه بسیج شده اثرات مثبتی دارد.

روز گذشته نیکزاد وزیر راه و شهرسازی از توافق ایران و سوریه برای ساخت ۵۰ هزار پروژه مسکن مهر در کشور سوریه و برای اقشار کم‌درآمد این کشور خبر داد.

 

کد خبر 153157
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز