همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی انتظامی از شناسایی افراد حاضر در سفارتخانه خبر داد و گفت: تعدادی از کسانی که وارد سفارت انگلیس شده بودند شناسایی و به زودی دستگیر می‌شوند

رادان سردار

به گزارش مهر، سردار احمد رضا رادان در تشریح بیشتر حوادث اتفاق افتاده در سفارت انگلیس گفت: با توجه به حوادث سیاسی که در سفارت انگلستان پیش آمد، احساسات مردم را جریحه‌دار کرد.

 وی با اشاره به اینکه در پی این حوادث عده ای در مقابل سفارت انگلیس تجمع و شروع به شعار دادن کردند، تصریح کرد: عده‌ای هم با مشاهده این تجمع احساساتشان جریحه‌دار شد و با عبور از پلیس وارد سفارتخانه انگلیس شدند.

 سردار رادان با بیان اینکه تعدادی از کسانی که وارد سفارت انگلیس شدند دستگیر و عده‌ای نیز شناسایی و در خصوص دستگیری آنها اقدامات لازم صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: فرمانده نیروی انتظامی با حضور در سفارت در جمع سفیر و مسئولان سفارتخانه اعلام کرد امنیت آنها تامین است و از آنها خواست که نگران ناامنی خود نباشند.

 جانشین فرمانده نیروی انتظامی در ادامه از دستگیری افرادی که به باغ قلهک رفته بودند خبر داد و گفت: موضوع در حال بررسی است که این افراد با چه مجوزی وارد سفارت انگلستان شدند و افراد دستگیر شده هم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی می‌شوند.

 سفیر و مسئولان سفارت انگلیس از اقدامات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دستگیری افرادی که وارد سفارت این کشور شده بودند تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 152679
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز