همشهری‌آنلاین: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اتفاقات رخ داده روی سکوها گفت: اجازه نمی‌دهم کسی بخواهد این و آن را خراب کند و مقابل همه آنها می‌ایستم.

محمد علی رویانیان در پاسخ به این سؤال که استیلی اعلام کرده چند بار با شما حرف زده که از این تیم برود اما شما مخالفت کردید با خنده گفت: این بار اگر با من حرف بزند می‌گویم برود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص نارضایتی هواداران و خطی بودن شعارها گفت: به هیچ عنوان قبول ندارم هواداران پرسپولیس این تیم را تضعیف می‌کنند. تا آخر عمرم هم این حرف را می‌زنم. ممکن است برخی از این هواداران جوان باشند و احساسات خود را نشان دهند. این نظر من است اما به نظر من اینها اصلا هوادار ما نیستند. تعدادی هستند که می‌خواهند تیم را خراب کنند. راهی برای آنها پیدا کردیم و چاره‌ای اندیشیده‌ایم و خواهیم اندیشید.

وی تاکید کرد: اینها قبلا هم این کارها را می‌کردند اما باید این مسائل را ریشه‌کن کنیم. معنی ندارد که یک عده این کار را انجام دهند. متأسفانه بعضی‌ها در باشگاه با بعضی‌ها بسته‌اند. البته چند سال است که این طور است و ما باید آن را ریشه‌کن کنیم که من این کار را می‌کنم. خوشبختانه پایشان را از باشگاه بریده‌ایم. به یکسری از آنها هم گفته‌ام آزمایش پزشکی بدهند که دیگر رفتند و نیامدند.

به گزارش فارس، رویانیان ادامه داد: برای بقیه هم صد در صد پرونده تشکیل می دهیم و رفتارهایشان را کنترل می‌کنیم. برنامه‌ای داریم که از همه مسائل فیلمبرداری کنیم تا همه چیز را کنترل کنیم. من معتقدم نباید بی‌ادبی شود و باید به یک مربی احترام گذاشت.

وی یادآور شد: همین‌ها زشت‌ترین برخورد را با دایی داشتند. دو تا از لیدرها تیر شدند تا دایی را آنطور تهدید کنند. آن موقع که آن اتفاق برای دایی افتاد به عنوان یک ایرانی به من برخورد. اینها سرمایه‌های فوتبال ما هستند. استیلی و دایی ارزشمند هستند. من اجازه نمی دهم هرکسی بخواهد این و آن را خراب کند؛ تا ابد اجازه نمی‌دهم. من مدیرعاملی هستم که تحت تأثیرات تخریب‌های کسی قرار نمی گیرم. همه ما برای یک مملکت هستیم و باید حرمت‌ها حفظ شود. البته ما هم ایرادهایی داریم که باید آن را برطرف کنیم.

کد خبر 151689
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز