همشهری آنلاین: رئیس پلیس تهران با اعلام اینکه پلمپ آتلیه‌ها و کافی نت‌های غیرمجاز در قالب اجرای طرح امنیت محله محور از صبح 28 آبان آغاز شد گفت:

کافی نت

 آتلیه‌های متخلف با نشانه گرفتن کانون خانواده‌ها و افشای مسائل خصوصی افراد باعث بروز مشکلات فراوانی برای آنها می‌شوند

سردار حسین ساجدی نیا در گفتگو با مهر اظهار داشت: صبح امروز همسو با اجرای طرح امنیت محله محور با آتلیه‌های عکاسی و فیلم برداری غیرمجاز و کافی نت‌های متخلف برخورد شد. در قالب اجرای این طرح کافی نت‌ها و آتلیه‌هایی که خلاف مقرارات صنفی و هنجارهای اجتماعی فعالیت می‌کردند به عنوان متخلف شناسایی و پلمپ شدند.

 وی ادامه داد: در این طرح از 90 آتلیه و 260 کافی نت بازدید شد که تعدادی از این واحدهای متخلف پلمپ و تعدادی نیز اخطار پلمپ دریافت کردند. ضمن اینکه به تعدادی از صاحبان واحدهای صنفی تذکر داده شد.

 رئیس پلیس تهران با اشاره به اینکه در این طرح با کسانی که در پی گمراه کردن جوانان بوده و سعی در انجام اعمال خلاف قانون و اخلاق دارند بدون اغماض برخورد می‌شود، افزود: آتلیه‌های متخلف با نشانه گرفتن کانون خانواده‌ها و افشای مسائل خصوصی افراد باعث بروز مشکلات فراوانی برای آنها می شوند. همچنین کافی نت های متخلف با ارائه خدمات غیر قانونی در راه آسیب رساندن به جوانان و به تبع آن خانواده ها حرکت کرده که پلیس برخورد با آنها را وظیفه خود می‌داند.

 ساجدی نیا تاکید کرد: این طرح‌ها در راستای طرح امنیت محله محور و بنا به خواست خانواده‌ها در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 151520
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز