همشهری آنلاین: جمعی از روزنامه‌نگاران و فعالان عرصه رسانه به پاس قدردانی از سال‌ها تلاش دکتر حسین قندی استاد و مدرس روزنامه‌نگاری بیانیه‌ای صادر کردند.

ghandi

به گزارش ایسنا، در این نمابر که به امضای شعبانعلی بهرامپور، بهروز بهزادی، احمد توکلی، مجید رضاییان، یونس شکرخواه، مرتضی شیرازی، فریدون صدیقی، مهدی فرقائی، سید فرید قاسمی، علی اکبر قاضی زاده، محمود مختاریان و حسن نمکدوست رسیده، آمده است: سال‌ها تیتر زد، اما حالا خودش موضوع تیتر این نوشتار تلخ است. امروز همراهان دیرین‌اش برآنند تا بگویند: "ترا فراموش نمی‌کنیم".

 قندی ما با بیماری تلخ و مشکوک به "فراموشی" دست و پنجه نرم می‌کند و ما دست او را هرگز رها نمی‌کنیم. قندی، آن‌قدر نوشت و تیتر زد، تا در فضای روزنامه نگاری ما رشد کند و ببالد، مثل قند می‌نوشت و روزنامه نگاری می‌کرد. نفس می‌کشید و جا برای تنفس روزنامه‌نگاری این مرز و بوم،‌می‌گشود!

 آموختن و آموزش، دغدغه همیشگی او بود. بسیاری در دانشکده‌ها و در کلاس‌های پربارش، روزنامه نگار شدند، آموختند و برخی از همان‌ها، در صدر نشسته‌اند و پایه‌های روزنامه نگاری را نگه داشته‌اند.

از راست: شعبانعلی بهرامپور، حسن نمک‌دوست، حسین قندی، یونس شکرخواه، اکبر قاضی زاده، بهروز بهزادی، احمد توکلی و فریدون صدیقی

از سمت راست: شعبانعلی بهرامپور، حسن نمک‌دوست، حسین قندی، یونس شکرخواه، اکبر قاضی زاده، بهروز بهزادی، احمد توکلی و فریدون صدیقی

 تالیفات ماندگار و کاربردی او در روزنامه نگاری؛ در کنار اثرگذاری‌اش در بسیاری از روزنامه‌ها و مجلات،‌ از کیهان هوایی گرفته تا روزنامه‌های ابرار، اخبار، جامعه،‌ توس، انتخاب و جام جم از او یک روزنامه نگار چند وجهی ساخت.

 امروز با یاد همه آن اثرگذاری‌های یگانه،‌ لبخندها و جدی بودن‌ها، تیتر پایان این نوشتار را تقدیم روزنامه نگاران، اصحاب رسانه و دانشگاهی می‌کنیم تا بدانند به زودی نکوداشتی برای او برگزار خواهیم کرد.

 افزودن بر آن، امیدواریم به این بهانه، پایه و مبنایی برای جامعه روزنامه‌نگاران بنیاد نهیم تا در بزنگاه‌های رنج و نیاز، یاریگر اهل این حرفه باشیم، با این تیتر: همیشه همراه هم می‌مانیم

با آرزوی بهبودی و دعا برای سلامتی او

کد خبر 151192
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز