همشهری آنلاین: مدیر برنامه‌های شیث رضایی از شکایت احتمالی این بازیکن به فیفا خبر داد.

مجد، مدیر برنامه‌های شیث رضایی به ایسنا گفت: ما منتظر اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره شیث رضایی هستیم و اگر این رای مغایر قوانین انضباطی فیفا باشد به فیفا شکایت خواهیم کرد.

وی گفت: برای این کار دکتر مددی نماینده دادگاه بین‌المللی ورزش (CAS) در ایران و نیز دکتر رفیعی از وکلای زیر مجموعه یوفا اعلام آمادگی کرده‌اند. همچنین نشست رسانه‌ای با حضور این وکلا و شیث رضایی فردا برگزار خواهد شد.

مجد گفت: به هر حال آنچه انتظار داریم این است که حکم صادره درباره این بازیکن باید مطابق با قوانین انضباطی فیفا باشد و هر حکمی که مغایر ضوابط باشد قابل پیگیری است، در آن صورت ما ابتدا به شورای استیناف و اگر نتیجه‌ نگیریم به فیفا شکایت خواهیم کرد.

مدیر برنامه‌های شیث رضایی همچنین از طرح شکایتی علیه علی‌اصغر پورمحمدی مدیر عامل شبکه سوم سیما و عادل فردوسی‌پور خبر داد و گفت: متاسفانه فردوسی‌پور در برنامه تلویزیونی اخیر «90» درباره شیث رضایی گفت که "شیث رضایی کاری نمانده که نکرده باشد!" این صحبت فردوسی‌پور بار معنایی سنگینی داشته و قابل پیگیری است. همان طور که گفتم ما در این باره هم شکایتی خواهیم داشت.

کد خبر 150962
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز