همشهری‌آنلاین: پنجمین کنفرانس سالانه انجمن جهانی ارتباطات، به مدیریت پروفسور یحیی کمالی‌پور رئیس ایرانی دانشکده ارتباطات و هنرهای زیبای دانشگاه پوردو در مالزی برگزار شد.

به گزارش دبیرخانه دائمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک، در این کنفرانس که به میزبانی کشور مالزی و در هتل ایستانای شهر کوالالامپور برگزار شد، دانشجویان و اساتید دانشگاه از ۲۱ کشور جهان حضور داشتند.

موضوع اصلی کنفرانس امسال جابجایی‌ قدرت در جهان: اقتصاد، سیاست، فرهنگ، و رسانه‌ ها بود که پیرامون آن 60 مقاله علمی، در سه روز (۱۸ تا ۲۰ اکتبر ۲۰۱۱) ارائه شد.

بنابراین گزارش، وزرای آموزش عالی‌، اطلاعات، ارتباطات، و فرهنگ و وزیر علوم، فناوری و نوآوری مالزی به این کنفرانس پیام کتبی دادند.

در این کنفرانس پروفسور یحیی کمالی‌پور گزارش مبسوطی از تاریخچه و کارکرد کنفرانس ارائه داد.

همچنین دکتر روحانی عبدالله معاون اول وزیر آموزش عالی‌ مالزی و دکتر محمد یوسف کاظم نایب رئیس دانشگاه آسیا پسیفیک که میزبانی کنفرانس را بر عهده داشت سخنانی ایراد کردند.

در این کنفرانس رئیس دانشگاه آزاد و رئیس انجمن آموزش روزنامه نگاری و ارتباطات نیز به عنوان سخنرا نان میهمان در رابطه با مسائل آموزشی‌ و جهانی‌ شدن سخنرانی‌ کردند.

پنجمین کنفرانس انجمن جهانی ارتباطات در مالزی

گفتنی است پروفسور کمالی‌پور در مدت حضور خود در مالزی و در پاسخ به دعوت دانشگاه لیم کوک وینگ کوالالامپور در این دانشگاه نیز سخنرانی کرد.

سخنرانی پروفسور کمالی‌پور حول محور مزیت‌های انتشار دیجیتال در شبکه‌های جهانی و همچنین کاربردهای اینترنت در این زمینه بود که با استقبال فراوان شرکت‌کنندگان روبرو شد.

اضافه می‌نماید کنفرانس سالانه انجمن جهانی‌ ارتباطات در ۲۰۱۳ در کشور زامبیا برگزار خواهد شد.

کد خبر 149987
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز