اعضای هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس ساعت 11 روز گذشته جلسه مهمی را در محل این باشگاه برگزار کردند.

پرسپولیس

مهم‌ترین موضوع این جلسه که سرشناس‌ترین غایب آن علی پروین بود، به بررسی وضعیت کادر فنی اختصاص داشت و قرار شد که باشگاه همچنان به حمید استیلی فرصت بدهد. البته اخبار پشت پرده حاکی از آن است که بازی با نفت تهران آخرین فرصت استیلی برای ماندن در پرسپولیس است. این در حالی است که محمد رویانیان، مدیرعامل پرسپولیس بعد از پایان جلسه دیروز، در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد که از عملکرد حمید استیلی راضی نیست. این مربی جایگاه خود را نسبت به روزهای گذشته متزلزل‌تر از همیشه می‌بیند و حرف‌های صریح و شفاف رویانیان نشان می‌دهد که باشگاه پرسپولیس دیگر در مورد استیلی صبوری به خرج نخواهد داد.

راضی نیستم

رویانیان ابتدا در مورد عملکرد استیلی در پرسپولیس می‌گوید: «من از عملکرد کادر فنی راضی نیستم اما استیلی همچنان سرمربی می‌ماند. البته باید بگویم اصلاحاتی که ما در باشگاه انجام خواهیم داد، جدا از تصمیم‌های کوتاه‌مدت و مقطعی است. مطمئن باشید از این پس شاید هر هفته یک تصمیم بزرگ را در مورد پرسپولیس بشنوید.» او از احتمال تغییر سرمربی درصورت نتیجه نگرفتن مقابل نفت خبر می‌دهد؛ «هر تصمیمی امکان دارد و هر کاری که پرسپولیس را در شرایط کنونی و آینده به اوج برساند، انجام می‌دهیم. ممکن است هواداران شاهد تصمیم‌های غیرمنتظره از سوی بنده باشند. اصلا تصمیم غیرمنتظره گرفتن کار من است و من مدیر بحران هستم. پروین هم کاملا هماهنگ شده به وضعیت تیم ورود کرده و من از او خواستم که در جلسه هیأت‌مدیره نباشد و در تمرینات حاضر شود.»

او تاکید می‌کند: «مردم از ما شو یا فیلم نمی‌خواهند، مردم از ما تیمی می‌خواهند که آنها را راضی کند. در مسئولیتی که دارم تضمینی به هیچ کسی نمی‌دهم که تا چه زمان بر سر کار باشد یا نباشد. در کار مصاحبه‌ها هم آب پاکی را روی دست دوستان ریختم و از این پس نه پروین، نه پنجعلی، نه فروزنده و نه نژادفلاح در رابطه با پرسپولیس مصاحبه‌ نخواهند داشت. بنده به‌عنوان سخنگوی باشگاه به‌صورت کاملا شفاف توضیحات را ارائه می‌کنم.» رویانیان در پاسخ به این سؤال که اگر سرمربی تیم را برکنار کردید، می‌توانید به‌صورت غیرمنتظره و سریع سرمربی جدید را انتخاب کنید، می‌گوید: «از آن شبی که به پرسپولیس آمدم همه برنامه‌هایم را ریختم. همه گزینه‌هایی که برای هدایت پرسپولیس ممکن باشد را در طول 2 هفته انتخاب و درباره‌شان فکر کرده‌ام و در حال حاضر همه سناریوهایم را برای پرسپولیس چیده‌ام. سپردن مسئولیت مدیریت فوتبال باشگاه به پروین یکی از اقدامات ابتدایی من بود. پروین مدیریت اجرایی و راهبری فوتبال باشگاه پرسپولیس را بر عهده دارد .»

من ترکیب می‌چینم

پروین 2 روز پیش در مصاحبه‌هایش اعلام کرد که در مسائل فنی دخالت خواهد کرد ولی گویا این موضوع برای استیلی خوشایند نیست. سرمربی پرسپولیس می‌گوید: «شرح وظایف در تیم ما مشخص است و می‌دانیم چه کاری می‌خواهیم انجام دهیم. قبل از اینکه پروین حکم بگیرد از او مشاوره می‌گرفتم و الان هم این کار را می‌کنم. این حرف‌هایی که می‌زنند که ارنج تیم را قرار است فرد دیگری بچیند، درست نیست. من پاسخگوی تمام مسائل فنی هستم.» محمد پنجعلی هم یکی از مخالفان ادامه کار استیلی است و گفته که این مربی باید استعفا کند. استیلی در مورد مواضع پنجعلی اینطور حرف می‌زند؛ «ایشان کاپیتان تیمی بود که من در آن بازی می‌کردم، پس باید به او احترام بگذارم. ما نیاز به آرامش داریم به همین دلیل دوست ندارم حرفی بزنم. فوتبال ما بزرگ‌تر از پروین ندارد و دیدید که این همه جام برای پرسپولیس آورد اما در نهایت مجبور به جدایی شد. آن چیزی که باقی می‌ماند رفتار، اخلاق و کردار صحیح است. برای من اخلاق مهم است و اگر هم برکنار شوم هر کاری از دستم برآید، انجام می‌دهم تا پرسپولیس موفق شود.» استیلی در شرایطی این حرف‌ها را می‌زند که سخت‌ترین دوران مربیگری‌اش را سپری می‌کند؛ او این روزها نگران جدایی از تیمی است که بیش از 4 سال منتظر نشستن روی نیمکت آن بود.

معرفی اعضای کمیته فنی

دیروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس علی پروین، محمد پنجعلی و محمد زادمهر را به عنوان اعضای کمیته فنی این باشگاه انتخاب کرد. اعضای این کمیته در صورت لزوم به 5 نفر هم افزایش می‌یابد.

کد خبر 148839
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز