دوشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اگر بازیکنان استرس نداشته باشند، مثل آب خوردن بحرین را می‌بریم.

علی پروین

علی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بازی تیم‌های ایران و بحرین اظهار داشت: همه می‌دانند فوتبال ما اگر فردا روزش باشد یک سر و گردن از این عرب‌ها بالاتر هستیم. پس باید با این تمرکز به دیدار بحرین برویم.

وی افزود: سه امتیاز بازی مهم است چون در خانه بازی می‌کنیم. مردم هم باید بیایند. چون همه عاشق و علاقه به فوتبال دارند و باید در راه رسیدن به جام جهانی یارهای دوازدهم تیم ملی بزرگسالان باشند.

پروین تاکید کرد: درست است وسط هفته باید به مصاف بحرین برویم اما انشاءالله صد هزار نفر عاشق فوتبال به ورزشگاه بیایند چون اکنون وقت حمایت از تیم ملی است و باید بار و بنه را ببندیم و تیم ملی ایران را حمایت کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا بازی با بحرین برای ما خطری دارد یا خیر، گفت: نه بابا چه خطری. زیاد شلوغش نکنید انشاءالله با آرامش و بدون استرس بازیکنان مثل آب خوردن این بحرین را در تهران در هم می‌کوبند. مطمئن باشید با یک مهمان نوازی خوب می‌توانیم انشاءالله به هدف خود برسیم و هیچ نیاز به شلوغ‌کاری نیست.

پروین افزود: خوشبختانه آنچه را که شنیدم وضعیت بازیکنان خوب است و همه انگیزه دارند تا انشاءالله به این سه امتیاز حساس برسیم تا در راس جدول گروه خودمان قرار بگیریم. اگر نیمه اول بتوانیم کار بحرین را تمام کنیم قطعا با آرامش بیشتر به گل‌های بیشتر هم می‌رسیم.

وی در خصوص پیروزی 14 بر یک پرسپولیس مقابل منتخب کیش گفت: زدن 14 گل در یک بازی بد نیست این نشان می‌دهد که خدا را شکر بچه‌ها از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی هستند اما نباید گول 14 گل را بخورند.

به نظرم همه بازی‌ها سخت است و پرسپولیس روز دشواری را مقابل مس کرمان دارد. انشاءالله بچه‌های پرسپولیس با تمام وجود به کرمان می‌روند و سه امتیاز دیگر را به امتیازهای خودشان اضافه می‌کنند تا به بالای جدول بیایند.

پروین در پایان تاکید کرد: فقط چند کلام من برای بچه‌های تیم ملی این است که فردا در جریان بازی عجله نکنند و به هیچ عنوان به فکر بازی احساسی نباشند. این بچه‌ها اگر خودشان باشند، بزرگ‌تر از بحرین را هم خیلی راحت شکست می‌دهند. انشاءالله منتظر مردم فردا در ورزرشگاه آزادی هستیم.

کد خبر 148035
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز