لندن: دختر هشت‌ساله انگلیسی، جوان‌ترین راننده مسابقات اتومبیلرانی جهان شناخته شد.

4bkihsvj

وی در مسابقه شتاب خودروها موسوم به درگریس (رقابت دو به دوی خودرو‌ها در یک خط مستقیم) و درست 2 روز بعد از تولد هشت‌سالگی‌اش شرکت کرد. گفتنی است بلی‌ویلر درحالی در این مسابقات شرکت کرد که همه شرکت‌کنندگان حدود دوبرابر سن او را داشتند. این دختر هشت‌ساله راننده یک خودروی مسابقه‌ای ۱۵فوتی آمریکایی بود که قادر به پیمودن۵۰‌مایل در ۱۲ثانیه است. وی قصد دارد فقط در داشتن کمترین سن‌و‌سال رکورددار نباشد به همین خاطر به رسانه‌ها گفت در حال حاضر مدام تمرین می‌کند تا رکورد زمانی خود برای رسیدن به خط پایان را نیز بهبود بخشد.

مرد پنگوئنی

بروکسل: پیرمردی که در بلژیک گاهی با لباس پنگوئن در خیابان‌ها ظاهر می‌شود از فرط علاقه به این پرنده‌های ناتوان از پرواز، قصد دارد پس از مرگ در همین لباس پنگوئنی و داخل آب‌های عمیق قطب‌جنوب دفن شود. آلفرد دیوید معروف به مرد‌پنگوئنی به این هم اکتفا نکرده؛ او تا به‌حال حدود 3‌هزار و ‌500‌عروسک، لباس و نماد مرتبط با پنگوئن‌ها را جمع‌آوری کرده است. در منزل او همه اشیا، گویای علاقه وی به این حیوان است و حتی دستمال‌کاغذی‌هایش نیز به تصویر پنگوئن‌ها منقش است. البته تصادف جاده‌ای مرد پنگوئنی 79ساله در سال 1968 که باعث شد وی از آن پس مانند اردک یا پنگوئن راه برود در تغییر مسیر زندگی او به این سمت بی‌تاثیر نبوده است.

کتک‌خوردن سارق از پیرزن

رم: درگیری یک‌پیرزن 88ساله ایتالیایی با یک‌دزد حرفه‌ای به خبر داغ این روزهای بسیاری از خبرگزاری‌ها تبدیل شده است. ماجرا از این قرار است که این دزد در نقش یک‌مامور برق به خانه خانم رینا زورزی مراجعه می‌کند اما هنگامی که خانم رینا در خانه را باز می‌کند، ناگهان مامور قلابی اسلحه‌اش را از زیر پیراهنش بیرون کشیده و از او می‌خواهد که بگذارد اجناس گران‌قیمت خانه را با خود ببرد.

همسایه این پیرزن که شاهد این ماجرا بوده، می‌گوید: در یک‌لحظه دیدم که رینا به پشت این دزد تنومند پرید و با تمام توان به‌صورتش مشت می‌زد.این پیرزن 88ساله در این رابطه گفت: در یک‌لحظه این دزد مچ دستم را گرفت اما با دندان مصنوعی‌ام، او را یک‌گاز حسابی گرفتم و فریادزنان گفتم: بی‌شرم! برو برای خودت شغلی دست و پا کن.

کد خبر 147324
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز