سیدنی: هنگامی که هواپیمای فوق‌سبک با چرخ و فلک شهربازی برخورد کرد هیچ‌کس تصور نمی‌کرد کسی از این حادثه جان سالم به‌در ببرد.

crash

با وجود این، امدادگران توانستند 2کودک 13و 9ساله را که هنگام حادثه سوار بر چرخ‌وفلک بودند نجات دهند. هواپیمای «چیتا اس200» درست هنگام برخاستن از باند فرودگاهی در استرالیا به‌میزان لازم و استاندارد اوج نگرفت، همین بی‌دقتی خلبان کافی بود تا هواپیما به چرخوفلک یک شهربازی برخورد کند و از آن آویزان شود. البته خلبان 52ساله و کمک‌خلبان 32ساله این هواپیمای فوق‌سبک نیز بدون هیچ جراحت جدی از معرکه جان سالم به‌در بردند. به‌گفته مسئولان‌ِشهربازی، درست چند دقیقه پیش از وقوع حادثه بسیاری از کودکانی که سوار چرخ و فلک بودند پیاده شده‌بودند.

پایان غیرمنتظره جشن تولد

پکن: جشن تولد 22سالگی دختر چینی پایان غیرمنتظره‌ای داشت. ماجرا از این قرار است که نامزد وانگ‌ژو برای اینکه دختر مورد علاقه‌اش را غافلگیر کند، یک جشن تولد حسابی ترتیب داد. شیائولی برای غافلگیرکردن وانگ یک‌ کیک‌خانگی پخت و برای شوخی گردنبندی را که به‌عنوان هدیه خریده بود، داخل کیک گذاشت. وانگ ژو که از مراسم ترتیب داده شده بسیار خوشحال شده بود، خیلی زودکیک را برید و تکه بزرگی از آن را به دهان گذاشت اما بلافاصله به سرفه افتاد و دچار حالت خفگی شد. به گفته پزشکان بیمارستانی که وی در آن بستری است، اکنون گردنبند در معده و مری او 2تکه شده است. نامزد این دختر می‌گوید: وانگ خیلی زود خوب می‌شود اما نمی‌دانم که پس از خارج‌کردن گردنبند از گلویش، آن‌را به گردن می‌اندازد یا نه!

گیر کردن خودرو

ورشو: زنی که قصد داشت وارد یک پارکینگ طبقاتی شود پس از مشاهده هزینه بالای آن تصمیم گرفت از همان راهی که رفته بازگردد، اما تخمین وی در مورد فضای مورد نیاز برای دورزدن اشتباه بود، به‌همین خاطر پس از چند بار جلو و عقب رفتن، خودرو بین 2 دیوار ورودی پارکینگ‌گیر کرد. این‌گیر افتادن حدود 5ساعت طول کشید. ویولانوویکا 67ساله پس از اینکه خود و خودرواش توسط یک متخصص ماهر از این مخمصه خلاص شدند به رسانه‌ها گفت:

قصد مزاحمت و ایجاد راهبندان نداشتم اما یکباره متوجه شدم که نه راه پس دارم و نه راه پیش. چند ماه پیش نیز یک زن سالمندِکالیفرنیایی به جای پدال ترمز، پدال گاز را فشار داد و تنها بخت با خریداران یار بود که خودروی وی که با سرعت وارد پیاده‌رو شده و با ورود به مغازه‌ها متوقف شده بود، به آنها برخورد نکرد

کد خبر 147212
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز