همشهری آنلاین: در آستانه هفتاد و یکمین دیدار دو تیم فوتبال پیروزی و استقلال که روز جمعه 25 شهریورماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود، دستگاه‌های انتظامی، امدادی و خدماتی پایتخت برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقه از آماده‌باش کامل نیروهایشان خبرداده و تمهیدات خود را اعلام کردند.

دربی

 سردار حسین ساجدی‌نیا، رئیس پلیس تهران در گفت‌وگو با ایسنا، از آمادگی همه‌جانبه پلیس پایتخت برای تامین امنیت و انضباط به منظور برگزاری هرچه بهتر این مسابقه خبرداد و گفت: همچون سالهای گذشته پلیس پایتخت در کنار تماشاگران فهیم این دو تیم با اتخاذ تمهیدات و تسهیلات «انتظامی ـ ترافیکی» امیدوار است مسابقه در بهترین شرایط برگزار شود.

 وی خاطرنشان کرد: تماشاگران باید با ماموران مستقر در محل برگزاری مسابقه همکاری لازم را داشته و به توصیه‌های آنان توجه کنند.

 ساجدی‌نیا ضمن اشاره به حجم ترافیک خودروها در روز مسابقه و تمهیدات در نظر گرفته شده لازم توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی از تماشاگران خواست در این روز سعی کنند با اتوبوس و مترو به ورزشگاه مراجعه کنند تا در موقع خروج با ازدحام و ترافیک مواجه نشوند.

 رئیس پلیس پایتخت در ادامه از تمهیدات انتظامی ـ ترافیکی در نظر گرفته شده برای این بازی خبر داد و به ایسنا گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت از ساعاتی قبل از شروع مسابقه در مسیرهای منتهی به ورزشگاه مستقرند و تا خروج کامل تماشاگران به هدایت رانندگان خواهند پرداخت.

 ساجدی‌نیا در خاتمه ابراز امیدواری کرد که با همکاری تماشاگران در هفتاد و یکمین داربی شاهد مسابقه‌ای با نشاط و سرشار از طراوت باشیم.

  استقرار خودروهای آتش‌نشانی در ورزشگاه آزادی و اطراف

 جمشید شفیعی، مدیرروابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران نیز درباره تمهیدات ویژه سازمان آتش‌نشانی در روز داربی روز جمعه گفت: سازمان آتش‌نشانی تمهیدات ویژه‌ای را برای این روز در نظر گرفته و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته آتش‌نشانان همراه با خودروهای موتورسیکلت‌های آتش‌نشانی در ورزشگاه آزادی و اطراف زمین مستقر خواهند شد.

 وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در قالب گروه‌های ثابت و سیار فعالیت می‌کنند از شهروندان خواست که با رعایت نظم و انضباط در آسایش و ایمنی خود و دیگر تماشاچیان همکاری کنند.

 استقرار 11 آمبولانس و 30 پزشک و پرستار در استادیوم آزادی

 حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران هم درباره تمهیدات ایمنی در هفتاد و یکمین داربی پایتخت به ایسنا گفت: تعداد 11 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 2 دستگاه موتورآمبولانس و 2 دستگاه خودروی فرماندهی به همراه 30 نفر نیروهای عملیاتی اعم از پزشک، کارشناس و تکنسین فوریت‌های پزشکی پوشش امدادی این بازی را برعهده دارند.

 وی با بیان اینکه از ساعت 10 صبح روز جمعه تا پایان بازی پزشکان و تکنسین‌های اورژانس در استادیوم یکصد هزار نفری آزادی مستقر خواهند بود، گفت: براساس پیش‌بینی‌های امدادی صورت گرفته، دو دستگاه آمبولانس به همراه تیم امداد پزشکی از ساعت 10 صبح داخل استادیوم یکصدهزارنفری آزادی مستقر خواهند شد.

 وی افزود: تماشاچیان می‌توانند در صورت مشاهده حادثه به محل‌های استقرارآمبولانس‌های اورژانس تهران مراجعه یا با شماره 115 تماس بگیرند.

 اختصاص یکهزار دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس برای جابجایی تماشاچیان داربی

 شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به مناسبت برگزاری این مسابقه  در ورزشگاه آزادی برای رفاه حال تماشاگران با اختصاص حداقل یکهزار دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس اقدام به جابجایی مسافران از این ورزشگاه به مقاصد مختلف شهر تهران خواهد کرد.

 محل استقرار اتوبوس‌های شرکت واحد به شرح زیر است:

 1ـ اتوبوس‌هایی که در ضلع شرقی ورزشگاه مستقر است، مسیر بزرگراه حکیم ـ سید خندان ـ بزرگراه رسالت به سمت شرق تهران را پوشش خواهند داد.

 2ـ اتوبوس‌هایی که در ضلع غربی ورزشگاه مستقر می‌شوند مسافران عازم به سه راه آذری ـ میدان آزادی، فلکه دوم نازی‌آباد را جابجا خواهند کرد.

 3ـ اتوبوس‌های مستقر در پارکینگ 19 و 20 ورزشگاه آزادی به مسافرانی که قصد عزیمت به میدان‌های آزادی ـ انقلاب‌اسلامی ـ امام‌حسین (ع) ـ خراسان ـ میدان راه‌آهن را دارند سرویس‌دهی خواهند کرد.

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از تماشاگران فهیم فوتبال خواست از آنجائی که بهترین اتوبوس های موجود برای تکریم این عزیزان در نظر گرفته شده است مانند همیشه خدمتگزاران خود را با استفاده بهینه و دقت در نگهداری اتوبوس‌های اعزامی برای ارائه خدمات بهتر یاری کنند.

کد خبر 145625
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز