همشهری آنلاین: آثار شاخص هجدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان در نمایشگاه هایی در سطح کشور به نمایش درمی‌آید.

نمایشگاه

به گزارش همشهری آنلاین،مدیر کل هنرهای تجسمی در بازدید از کارگاه های هجدهمین جشنواره بین المللی ‌هنرهای تجسمی جوانان گفت:جشنواره جوانان به تدریج در دوره‌های مختلف،روند روبه پیشرفتی را طی کرده است و این دوره جوانان آثاری حرفه ای تر و ارزشمندتری ارائه کرده اند.

محمود شالویی در ادامه گفت: ضرورت دارد منتخب و برگزیده آثار این جشنواره در نمایشگاه هایی در سطح کشور به نمایش درآید تا تصویری از توانمندی و ظرفیت جامعه جوان هنرهای تجسمی ارائه شود و فرصت هایی نیز برای نمایش این آثار در عرصه بین المللی نیز فراهم شود.

شالویی افزود: جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان رویدادی مهم و تاثیرگذار برای جامعه جوان هنرهای تجسمی است و هنرمندان جوان به درستی از این بستر برای بیان ایده‌ها و خلاقیت‌های خود بهره می‌گیرند و نگاه حرفه‌ای تر و جدی‌تری به جشنواره دارند.

مدیر کل هنرهای تجسمی با اشاره به ایده های نو در آثار جوانان گفت: جامعه جوان هنرهای تجسمی جست وجوگر و پویاست و در این دوره جشنواره نیزآثاری با رویکردها و ایده های نو از جوانان ارائه شده است.

هجدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و استانداری گلستان در گرگان برگزار شده است و سه شنبه 22شهریورماه جاری با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر 145390

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز