گروه حوادث: با گذشت 3‌ماه از قتل دختر جوانی در مغازه موبایل فروشی در کرج، احتمال دست داشتن قاتل سریالی نوشهر در این جنایت قوت گرفته است.

متهم

23‌خرداد امسال، ماموران پلیس کرج در جریان قتل مرموز دختر جوانی در یک مغازه موبایل فروشی در این شهر قرار گرفتند و برای بررسی موضوع راهی محل شدند. قربانی در مغازه مورد نظر به‌عنوان فروشنده مشغول به کار بود که طبق اطلاعات به دست آمده در صحنه جنایت، از پشت سر و به ضرب گلوله به قتل رسیده بود.

سرقت مرگبار

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد گلوله‌هایی که مقتول توسط آنها به قتل رسیده، از یک کلت‌کمری شلیک شده است. این در حالی بود که طبق اظهارات خانواده قربانی، او مقداری طلا نیز همراه خود داشت که از سوی عامل جنایت به سرقت رفته بود. با این اطلاعات، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر و تحقیقات درخصوص این جنایت شروع شد. بررسی‌ها حاکی از آن بود که دختر جوان زمانی به قتل رسیده که در مغازه تنها بوده است. از سوی دیگر خانواده قربانی اظهار داشتند که دخترشان با هیچ‌کس خصومتی نداشته و همیشه سرگرم کارش بوده و هیچ دشمنی هم نداشته است.

اظهارات خانواده مقتول در حالی بیان می‌شد که تحقیقات پلیسی هم نشان می‌داد دختر جوان با کسی اختلاف نداشته است بنابراین فرضیه اینکه او با انگیزه سرقت از پای درآمده باشد، مد‌نظر قرار گرفت.
با این اطلاعات، بررسی‌ها برای کشف راز این جنایت ادامه یافت تا اینکه مدتی قبل، نتایج به دست آمده درخصوص نوع سلاحی که مقتول به وسیله آن کشته شده بود، روند رسیدگی به پرونده را وارد مرحله‌ای تازه کرد. طبق این گزارش، گلوله‌هایی که دختر جوان را از پای در آورده بودند، از کلت کمری کالیبر32 شلیک شده بود و این همان سلاحی بود که قاتل سریالی زنان، 4‌نفر را با استفاده از آن در نوشهر و قزوین به قتل رسانده بود.

این مرد جنایتکار که مسعود نام دارد چند روز قبل از کشته شدن دختر جوان در موبایل فروشی از سوی پلیس استان مازندران دستگیر شده و به 4‌جنایت اعتراف کرده بود. بررسی‌ها نشان می‌داد که مسعود همه قربانیانش را به یک شیوه و با اسلحه کالیبر32 به قتل رسانده و پس از قتل دست به سرقت طلاها و پول‌های آنها زده است. این در حالی بود که وی در بازجویی‌های انجام شده نیز اقرار کرده بود که قتل‌ها را با انگیزه سرقت مرتکب شده است.

جنایت مشابه

با توجه به اینکه نحوه به قتل رسیدن دختر موبایل فروش با شگرد مسعود در ارتکاب جنایت‌هایش مطابقت داشت، ماموران اداره آگاهی کرج پرونده را به نوشهر فرستادند تا در تحقیقات ویژه معمای قتل دختر جوان نیز فاش شود. آنها احتمال می‌دهند که این دختر جوان نیز از سوی مسعود به قتل رسیده اما مرد جنایتکار تا‌کنون به این جنایت اعتراف نکرده است. براساس این گزارش، مسعود که به قاتل سریالی زنان شهرت یافته، جنایت‌های خود را اواخر سال گذشته آغاز کرد. او تا زمان دستگیری‌اش، 2‌خواهر نوشهری را در جنگل‌های سیسنگان و 2 زن دیگر را در قزوین به ضرب گلوله به قتل رساند و پول‌ها و طلاهایشان را سرقت کرد اما خرداد امسال از سوی پلیس دستگیر شد.

کد خبر 145228
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز