همشهری آنلاین: داوران رشته های نگارگری،خوشنویسی و طراحی و نقاشی هجدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان معرفی شدند.

به گزارش همشهری آنلاین، در رشته نگارگری جلیل جوکار، عسگر مرادی و عبدالله محرمی داوری آثار این جشنواره را بر عهده دارند و احمد وکیلی، احمد خلیلی فرد، علی بیگی پرست، غلامعلی طاهری و منوچهر موغاری داوران رشته نقاشی و طراحی جشنواره هستند.

همچنین در بخش خوشنویسی محمد تقی فردین تبریزی، احمد پیله چی و علی تن آثار هجدهمین جشنوراه بین المللی هنرهای تجسمی جوانان را داوری می کنند.

هجدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان در رشته‌های طراحی، نقاشی(اکریلیک، رنگ روغن روی بوم) ،ارتباط تصویری (پوستر)، حجم(گچ و گل سفالگری) ، کاریکاتور، نگارگری(مینیاتور)، خوشنویسی(نستعلیق) و عکاسی برای گروه های سنی 15 تا 25 سال 19 تا 23 شهریورماه در گرگان برگزار می شود.

جوانان شرکت کننده در طول جشنواره در کارگاه های تخصصی با خلق آثار با یکدیگر رقابت می‌کنند و برگزیدگان هر رشته در پایان جشنواره معرفی می شوند.

هجدهمین جشنواره بین المللی تجسمی جوانان با حضور هنرمندان جوان کشورمان و دیگر کشورها از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر 19تا 22شهریور ماه در گرگان برگزار می شود.

کد خبر 144707

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز