مدیرکل دفتر ارزیابی فناوری و تدوین استاندارد و تعرفه سلامت وزارت بهداشت، از پیگیری خبر لغو قرارداد بیمارستان‌های خصوصی با بیمه‌های تکمیلی خبر داد.

بیمارستان

علیرضا اولیایی منش گفت: در پی انتشار اخباری درخصوص لغو یکطرفه قرارداد بیمارستان‌های خصوصی با بیمه‌های تکمیلی و سرگردان‌شدن بیماران، وزارت بهداشت پیگیر این موضوع است. وی افزود: مکالمات و مکاتباتی با برخی سازمان‌های مربوطه از جمله سازمان نظام پزشکی و برخی بیمارستان‌های خصوصی در این ارتباط انجام شده که نتایج آن به‌زودی منتشر می‌شود.اولیایی منش گفت: سرگردان‌شدن مردم در مراکز درمانی مورد قبول وزارت بهداشت نیست.
از سوی دیگر رئیس انجمن پرستاری ایران، خواستار ورود دولت به ماجرای لغو قرارداد بیمه‌های تکمیلی از سوی بیمارستان‌های خصوصی شد و گفت: این قبیل تصمیمات باعث می‌شود که بیماران به لحاظ مالی و روانی دچار مشکل شوند. ابوالفضل جاریانی با تاکید بر اینکه لغو ناگهانی قراردادهای بیمه تکمیلی منجر به بروز آسیب و ضرر و زیان مردم می‌شود، ادامه داد: بیمه‌ها و بیمارستان‌ها باید سلامت افراد را مدنظر قرار دهند و اینگونه نباشد که یکباره تصمیم بگیرند چنین اقداماتی انجام دهند که مردم دچار صدمه بشوند.

کد خبر 144566
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز