همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال ایران برای آمادگی در نخستین بازی مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل، عصر امروز (جمعه) تمرین‌های خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای انجام اولین مسابقه گروهی در چارچوب مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل، عصر امروز با 20 بازیکن در کمپ تیم های ملی بر گزار شد.

در این تمرین که از ساعت 18:30 بلافاصله پس از نشست خبری کارلوس کی‌روش آغاز شد، ملی‌پوشان با پیراهن‌های یکدست نارنجی رنگ در زمین حاضر بودند و پس از خوشامد گویی کادرفنی به آنها، کارشان را آغاز کردند.

در آغاز تمرین امید نمازی کمی برای بازیکنان صحبت کرد. برنامه تمرینی امروز تیم ملی سبک بود و بازیکنانی که در دو روز گذشته برای تیم‌ های خود در هفته پنجم لیگ برتر به میدان رفته بودند، بیشتر برنامه‌های ریکاوری را مرور کردند.

4 بازیکن مصدوم تیم ملی یعنی فرهاد مجیدی، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری و حسین ماهینی که آسییب ددییگی جزئی داشتند، با نظر کی‌روش همراه با دکتر علیرضا شهاب پزشک تیم ملی به طور اختصاصی مراحل درمانی خود را طی کردند. البته با اعلام کی‌روش این بازیکنان از فردا می‌توانند در تمرین‌های گروهی حاضر باشند.

همچنین 6 بازیکن دیگر تیم ملی یعنی حنیف عمران زاده، سعید دقیقی، احسان حاج صفی، سیدمهدی رحمتی، مجتبی جباری و آرش افشین در زمین کوچک به تمرین سپک تاکرا پرداختند.

سایر ملی‌پوشان در مقاطع مختلف به تمرین حفظ توپ با سر و پا، آقا وسط و همچنین گل کوچک پرداختند. کی‌روش هر از چندگاهی تمرین‌های این گروه را متوقف می‌کرد. بازیکنان تیم ملی همچنین در فواصل 20 متری استارت‌های کوتاه و بلند انجام دادند.

به گزارش ایسنا، طبق برنامه رسانه‌ای پیش از آغاز تمرین دو بازیکن از تیم ملی می بایست با رسانه‌ها مصاحبه می‌کردند که به دلیل نشست خبری کی‌روش این برنامه از فردا اجرا می‌شود.

بازیکنان تیم ملی نوجونان که شب گذشته یک بازی دوستانه را با سوریه انجام داده بودند، امروز در زمین شماره دو کمپ تمرین داشتند و پس از تمرینشان برای دیدن تمرین تیم ملی به زمین شماره یک آمدند.

حدود 20 نفر از نزدیک نظاره گر این تمرین بودند که تعداد آنها از عکاسان حاضر در تمرین کمتر بود.

تمرین بعدی شاگردان کی‌روش فردا ساعت 18:30 در همین زمین برگزار می شود.

کد خبر 144105
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز