گروه شهری: امام جمعه موقت تهران با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی شهرداری تهران گفت:

‌حجت‌الاسلام کاظم صدیقی

توصیه قرآن آن است که مسئولان در هر رده‌ای که هستند و هر مسئولیتی که دارند، کار فرهنگی رسالت اول آنان باشد که خوشبختانه شهرداری تهران در این کار عظیم کمر همت بسته است.
‌حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در حاشیه مراسم ضیافت افطاری وبلاگ‌نویسان عفاف و حجاب که با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، ‌دکتر محسن اسماعیلی عضو شورای نگهبان و جمعی از وبلاگ نویسان سراسر کشور در تالار ایوان شمس برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن روز قدس و وظیفه جوامع اسلامی در این روز اظهار کرد: جوامع اسلامی باید به‌پاخیزند که اگر امروز به فرمان امام لبیک نگویند و این غده سرطانی را تحمل کنند آتشی است که همه زندگی آنها را نابود می‌کند. وی افزود: تحمل ظلم به ضرر بشریت است و باید علیه این قدرت‌های استکباری که اسرائیل غاصب را در آنجا قرار دادند و ملتی را آواره کردند و خون‌های زیادی ریختند و در قالب حقوق بشر به همه جا لشکرکشی کردند، بایستند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: هم‌اکنون که کشور اسلامی ایران در این راه پیشقدم شده، جوامع اسلامی باید کمک ملت ایران باشند و برای ریشه کن کردن ظلم همراه و همصدا باشند.حجت‌الاسلام صدیقی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی شهرداری تهران و شعار این سازمان در راستای تبدیل سازمانی خدماتی به نهادی اجتماعی اظهار کرد: توصیه قرآن آن است که مسئولان در هر رده‌ای که هستند و هر مسئولیتی که دارند، کار فرهنگی رسالت اول آنان است و این حرکت‌ها باید بار فرهنگ ظلم ستیزی داشته باشد؛‌ چراکه خوراک فکری جوانان برخوراک جسمی آنان مقدم است و زیبا‌سازی‌ فضای قلب و روح زیباتر از زیبا‌سازی‌ وشهرک‌سازی‌ ظاهری است. وی تصریح کرد: خوشبختانه شهرداری تهران در این کار عظیم کمر همت بسته است که کار بسیار خوبی است.

کد خبر 144089
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز