گروه حوادث: از وقتی فهمیدم دخترم در دام شیشه گرفتار شده به هم ریختم.

متهم

 آن روز فقط می‌خواستم او را نصیحت کنم اما از شدت عصبانیت با کمربند به سمتش حمله کردم و او را کشتم.این ادعای یک پدر 60 ساله است که پس از دستگیری در برابر ماموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت مطرح کرد.24 مرداد ماه سال‌جاری وقتی ماموران کلانتری 164 قائم در جریان مرگ مرموز دختر 24ساله‌ای به نام مریم قرار گرفتند به همراه رسولی بازپرس ویژه قتل و ماموران پلیس آگاهی پای در صحنه حادثه گذاشتند. بررسی‌ها حکایت از این داشت که دختر جوان با کمربند خفه شده و به قتل رسیده است. وقتی فرضیه جنایت خانوادگی از سوی بازپرس و ماموران قوت یافت تحقیقات برای بازداشت عامل جنایت آغاز شد و با توجه به فرار پدر خانواده مشخص شد که کسی جز او متهم نیست.

کارآگاهان اداره دهم پاتوق‌های احتمالی متهم را تحت نظر قرار دادند تا اینکه در26 مرداد ماه در کمتر از 48 ساعت موفق شدند پدر 60 ساله را در خیابان دماوند دستگیر کنند.متهم به نام سعید در بازجویی‌ها به قتل دخترش اقرار کرد و درباره انگیزه خود چنین گفت: از چند ماه پیش در یکی از شهرک‌های حاشیه تهران زندگی می‌کردیم تا اینکه یکی از روزها متوجه شدم دخترم با جوانی طرح دوستی ریخته و در دام شیشه گرفتار شده است.

وقتی این حقایق را شنیدم خیلی به هم ریختم. بارها او را نصیحت کردم اما وقتی دیدم اهمیتی به حرف‌هایم نمی‌دهد با مادرش تصمیم گرفتیم محل زندگی‌مان را تغییر دهیم تا شایدبتوانیم دخترمان را از پسری که زندگی او را به تباهی کشانده دور نگه داریم. برای همین در حدود 3 ماه پیش به تهران آمدیم و در شهرک نفت خانه‌ای اجاره کردیم.

وی ادامه داد: روز حادثه دخترم می‌خواست از خانه بیرون برود اما من به او اجازه ندادم و باز هم نصیحتش کردم. به او گفتم که مسیر اشتباهی در زندگی‌اش انتخاب کرده و اگر به این راه ادامه دهد جز تاریکی و تباهی چیز دیگری نیست. اما او انگار نمی‌خواست صحبت‌های پدرانه مرا بشنود. او دلسوزی‌های مرا درک نمی‌کرد و اصرار داشت از خانه بیرون برود. چند تا سیلی به‌صورتش زدم اما او سرم فریاد کشید.

در یک لحظه کنترلم را از دست دادم و کمربندم را به دور گردنش انداختم و....متهم گفت: وقتی به‌خودم آمدم متوجه شدم که مریم نفس نمی‌کشد. از اشتباهی که درلحظه عصبانی شدن انجام داده بودم پشیمان شدم اما این پشیمانی سودی نداشت و دخترم زنده نمی‌شد. بی‌هدف از خانه بیرون آمدم و چند ساعتی در خیابان سرگردان بودم و به اشتباهی که مرتکب شده بودم فکر می‌کردم. آن شب به خانه یکی از بستگانم رفتم و فردای آن روز دستگیر شدم.

سرهنگ آریا حاجی‌زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم پس از اعتراف به قتل دخترش با صدور قرار قانونی از سوی رسولی بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران روانه بازداشتگاه شد.

کد خبر 143555
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز