جمعه ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۹
۰ نفر

دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری سال 90 در گروه‌های علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده‌است؛ همچنین داوطلبان می‌توانند از امروز این دفترچه‌ها را از مراکز پستی تهیه کنند.

آزمون

داوطلبان پس از دریافت کارنامه می‌توانند برای انتخاب رشته از روز 17 مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. داوطلبان کنکور سراسری سال 90 تا روز 23 مرداد فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته در این آزمون اقدام کنند. همچنین اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های مختلف تحصیلی دارای ‌شرایط ‌خاص آزمون سراسری سال 90 روز سه‌شنبه 18 مرداد در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود. معرفی شدگان لازم است به‌منظور شرکت در مراحل مصاحبه، معاینه و سایر مراحل مختلف گزینش براساس برنامه زمان بندی اعلام شده در اطلاعیه منتشر شده، اقدام کنند. عدم‌مراجعه داوطلبان در موعد مقرر به منزله انصراف تلقی می‌شود.

همچنین متقاضیان به انتخاب رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌های شاهد، هنراسلامی تبریز و دانشکده‌های علوم قرآنی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم وابسته به سازمان اوقاف و امورخیریه درصورتی که مجاز به انتخاب رشته شده باشند، درصورت تمایل با درنظرداشتن شرایط و ضوابط می‌توانند نسبت به انتخاب رشته‌های این دانشگاه‌ها اقدام کنند.

کد خبر 142262
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز