دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی باشگاه استقلال در نشست خبری گفت با تمام مشکلاتی که بر سر راه این باشگاه بود، یارگیری خوبی را انجام دادیم.

مظلومی مجیدی

به گزارش ایسنا، پرویز مظلومی در نشست خبری مسئولان باشگاه استقلال درباره بحث‌های مربوط به قول قهرمانی اظهار کرد: این قول قهرمانی هم برای ما به معضلی تبدیل شده است. بارها درباره آن صحبت کرده‌ایم و باز پیش کشیده می‌شود. بارها گفته‌ایم که استقلال با هر شرایطی که باشد برای قهرمانی استارت می‌زند. جا دارد که از فتح‌الله زاده و همکارانش به خاطر عملکرد‌شان در فصل نقل و انتقالات تشکر کنم چون لیست اولی که به آن‌ها دادم تقریبا جذب شدند و با توجه به این موضوع وظیفه ما سنگین‌تر می‌شود و باید تلاش بیشتری کنیم. هر که در خیابان من و بازیکنانم را می‌بیند قهرمانی می‌خواهد. قهرمانی فقط با اسم و ستاره‌ها میسر نمی‌شود. تلاش همه جانبه می‌خواهد و این قهرمانی برای ما دور از دسترس نیست.

 وی افزود: تلاش می‌کنیم که به این مهم دست پیدا کنیم، هرچند که رقبای سرسختی داریم. فشاری که روی تیم و مجموعه باشگاه وارد می‌شود کارمان را سخت‌تر می‌کند و امیدواریم که بتوانیم از این آزمون سخت سربلند بیرون بیاییم.

 در این نشست خبری یکی از خبرنگاران به این نکته اشاره کرد که استقلال در جذب 11 نفر اصلی خوب عمل کرده است اما نیمکتی قوی ندارد. مظلومی در پاسخ به این سوال گفت: ما در پست دروازه زرین ساعد را جذب کرده‌ایم و امسال برنامه‌ریزی‌مان به این شکل بود که دو گلر هم‌سطح نداشته باشیم چون این کار در گذشته برای ما مشکلاتی را ایجاد کرده بود که البته این مشکلات به سال‌های قبل هم برمی‌گردد و فقط مربوط به سال گذشته نیست. البته مد نظرمان بود که یک دروازه‌بان لیگ برتری را جذب کنیم و حتی قرارداد داخلی هم بستیم. اما به دلیل اینکه 6 سهمیه لیگ برتری‌مان پر شده بود سراغ گلر لیگ یکی رفتیم و زرین ساعد را گرفتیم که البته او هم در لیگ یک بازی‌های زیادی انجام داده است و بازیکن باتجربه‌ای است. فکر می‌کنم که از این منظر برای ما مشکلی پیش نیاید.

 مظلومی ادامه داد: در پست‌های دیگر نیز چند بازیکن جذب کردیم که توانایی‌ بازی در پست‌های مختلف را دارند. به عنوان مثال حسینی در دفاع وسط هم می‌تواند بازی کند و زندی در چند پست هافبک می‌تواند کار کند. شاید تیمی که بسته‌ایم کامل بسته نشده باشد ولی تیم ما در پست‌ها مشکلی ندارد. برای دفاع وسط نیز با یک بازیکن خارجی صحبت کردیم اما او نتوانست خودش را به ایران برساند و در لحظات آخر نتوانستیم او را جذب کنیم. البته به فکر تقویت دفاع‌مان هستیم. در جلسه‌ای که با فتح‌الله زاده داشتیم تصویب شد که یک دفاع خارجی جذب کنیم. به هر حال درگیر سه جام هستیم و امیدواریم که مشکلی برای ما پیش نیاید.

 وی درباره صحبت‌های یکی از خبرنگاران که به این نکته اشاره کرد که فتح‌الله زاده گفته است یک مربی خوب با این تیم می‌تواند دو جام بگیرد، شما چند جام می‌توانید به دست بیاورید عنوان کرد: حاج آقا مدیرعامل من است و مختار است که هر صحبتی را انجام دهد و هر طور که می‌خواهد صحبت کند. فکر نمی‌کنم که خود فتح‌الله زاده چنین صحبتی را به طور جدی انجام داده باشد. اما پرویز مظلومی کارش را با پشتیبانی مدیریت انجام می‌دهد. اگر فتح‌الله زاده در من نمی‌دید که می‌توانم موفق شوم اجازه نمی‌داد که در این تیم کار کنم.

 سرمربی استقلال در ادامه صحبت‌هایش درباره جام‌های پیش روی این تیم عنوان کرد: امسال در لیگ قهرمانان شرکت می‌کنیم و حداقل باید به فینال این بازی‌ها برسیم که کاری دور از دسترس نیست. اگر سال گذشته همین تیم را داشتیم می‌توانستیم به فینال برسیم. ما در باشگاه هستیم و می‌دانیم چه سختی‌هایی وجود داشت تا بازیکنان را جذب کنند.

 وی افزود: بعضی‌ها فکر می‌کنند که من و فتح‌الله زاده با هم مشکل داریم. شاید در جلسه‌هایی که داشتیم او سر من فریاد هم کشیده باشد اما این فریادها به بیرون نمی‌رسد. با شرایطی که از نظر مالی گریبانگیرش بودیم و وضعیت وزارت ورزش هم که مشخص نیست و با توجه به بدهی‌های سال گذشته کار ساده‌ای را پیش رو نداشتیم.

 وی به حضور درآسیا اشاره کرد و گفت: فارغ از رنگ‌ها باشگاه‌هایی که در آسیا شرکت می‌کنند را باید ملی ببینیم و باید دست به دست هم بدهیم و چهار تیمی که در آسیا شرکت می‌کنند را به رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران نگاه کنیم.

کد خبر 141924
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز