دیروز سازمان خصوصی‌سازی‌ قیمت سهام 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال را برای فروش به بخش خصوصی به‌ترتیب 45 و 42 میلیارد تومان اعلام کرد.

 معاون سازمان خصوصی‌سازی با اعلام قیمت پیشنهادی واگذاری 45 و 42 میلیارد تومانی 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال از عرضه سهام این‌دو باشگاه در شهریور ماه امسال در فرابورس خبر داد. مهدی عقدایی در گفت‌وگو با فارس و پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بورس، گفت: سازمان خصوصی‌سازی‌ با کمک یک شرکت متخصص در ارزش‌گذاری برند، قیمت پیشنهادی برای واگذاری باشگاه پرسپولیس را با در نظر گرفتن میزان سرمایه، 45 میلیارد تومان و باشگاه استقلال را 42 میلیارد تومان تعیین کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این قیمت پیشنهادی با در نظر گرفتن بدهی، قراردادهای بازیکنان و دارایی‌های این‌دو باشگاه انجام شده، افزود: این قیمت بدون درنظر گرفتن میزان بدهی و قراردادهای بازیکنان و کادرفنی است، هنوز قرارداد بازیکنان و کادر فنی نهایی نشده است، اصولاً این موضوع و همچنین بدهی‌های این دو باشگاه به سازمان تربیت بدنی مربوط است که می‌تواند بازیکنانش را بفروشد یا نگه دارد.

عقدایی با بیان اینکه هنوز میزان بدهی این دو باشگاه مشخص نیست، در مورد زمان واگذاری این دو باشگاه هم توضیح داد: قیمت پیشنهادی سازمان خصوصی‌سازی‌ باید در هیأت واگذاری نهایی و تصویب شود که برای این منظور باید تا مشخص شدن وزیر ورزش صبر کنیم اما برنامه ما واگذاری این‌دو باشگاه در شهریورماه است.

عقدایی در واکنش به این پرسش که آیا سهام این‌دوباشگاه به کانون هواداران هم داده خواهد شد و عرضه سهام بلوکی در فرابورس خواهد بود، پاسخ داد: هنوز درصد و نحوه واگذاری سهام این‌دوباشگاه مشخص نشده که توسط هیأت واگذاری نهایی می‌شود اما ممکن است در 2 بلوک جداگانه سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در فرابورس عرضه شود.

کد خبر 141425

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز