یکشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از ادامه کاهش قیمت انواع سکه بهار آزادی در بازار آزاد خبر داد.

سکه بهار آزادی

آقای کشتی آرای در مصاحبه اختصاصی با واحد مرکزی خبر افزود: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ساعت 15 امروز در بازار آزاد 429 هزار تومان فروخته شد که در مقایسه با دیروز در همین ساعت، سه هزار و در مقایسه با پنجشنبه 30 تیر سه هزار و 500 تومان کاهش داشت.

وی ادامه روند کاهشی نرخ ارز در بازار داخلی و در نتیجه کاهش تقاضای خرید سکه را علت این کاهش قیمت اعلام کرد.

آقای کشتی آرای گفت: هر دلار آمریکا ساعت 15 امروز در بازار آزاد هزار و 130 تومان داد و ستد شد که نسبت به دیروز چهار تومان و در مقایسه با سه روز پیش هفت تومان کاهش نشان می‌دهد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر افزود: نیم سکه هم در بازار آزاد امروز 214 هزار تومان معامله شد که در مقایسه با دیروز 1500 و نسبت به پنجشنبه 30 تیر دو هزار تومان ارزان تر شد.

وی بهای ربع سکه را هم در ساعت 15 در بازار آزاد امروز همانند دیروز 124 هزار تومان اعلام و اضافه کرد: این رقم در مقایسه با سه روز پیش 500 تومان کاهش داشت.

آقای کشتی آرای گفت: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم و سکه یک گرمی هم در بازار آزاد امروز به ترتیب 445 و 73 هزار تومان فروخته شد که نسبت به دیروز به ترتیب پنج هزار و دو هزار تومان ارزان‌تر شد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت ساخت نیز در بازار آزاد امروز با 150 تومان کاهش قیمت نسبت به دیروز و 450 تومان کاهش در مقایسه با پنجشنبه 30 تیر، 43 هزار و 650 تومان داد و ستد شد.

کد خبر 141210
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز