همشهری آنلاین: رییس مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن اقدامات تروریستی آمریکایی - صهیونیستی در به شهادت رساندن فرمانده لشکر علی‌بن ابیطالب(ع) سپاه قم و داریوش رضایی‌نژاد از نخبگان کشور، گفت: آمریکا برای ترمیم ژست شکست‌خورده‌اش دست به دامن گروه‌های تروریستی شده است.

دکتر علی لاریجانی‌ در صحن علنی مجلس با اشاره به شهادت فرمانده لشکرعلی‌بن ابیطالب سپاه قم در مصاف با گروهک ضد انقلاب آمریکایی پژاک و تبریک و تسلیت این حادثه اظهار داشت: ‌امروز ماجراجویی‌های آمریکا در منطقه نفس‌های آخر خود را می‌زند و به همین جهت دست به دامن گروه‌های تروریستی شده‌اند که ناکامی خود را سرپوش بگذارند و همگان می‌دانند این گونه عملیات بمب‌گذاری در جاده هیچ ارزش نظامی ندارد، پس باید علت آن را در موضوعات دیگری دانست که همان فضاسازی‌ رسانه‌ای برای ترمیم ژست شکست‌خورده آمریکا در منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: این تاکتیک‌های منسوخ علاوه بر این‌که ارزش‌ شعارهای مبارزه با تروریسم آمریکا را خوب نمایان می‌کند که تا چه اندازه مضحک است، لکن جانب دیگری هم دارد که باید این گروهک آمریکایی بدان توجه نماید.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: اگر مایل هستند هم‌چنان در اجاره امیال آمریکا زندگی کنند، بدانند که با روزگار دیگری مواجه می‌شوند و بازی را تمام شده بدانند، زیرا نیروهای جان بر کف سپاه در هر کجا که آنان باشند، استقرار را از آنان خواهند گرفت و باید تکلیف خود را روشن کنند و حضور در این منطقه برای پژاک با نوکری آمریکا دیگر مجال خود را از دست داده است.

لاریجانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقدام تروریستی آمریکایی-صهیونیستی روز گذشته در مورد ترور یکی از نخبگان کشور اظهار داشت: ترور یکی از نخبگان کشور نمونه دیگری است که سطح دشمنی آمریکا را نشان می‌دهد و با این حساب آمریکایی‌ها این گونه اقدامات را در آرایش مدیریت جهانی کذایی خود مباح می‌دانند، لذا به عواقب آن خوب اندیشه کنند.

وی یادآور شد: لازم است نیروهای امنیتی کشور با همت قوی‌تری پاسخ این شرارت‌ها را بدهند، تا حریف متوجه حد و اندازه خود شود.

رییس مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: مجلس شورای اسلامی از اقدامات پرصلابت سپاه پاسداران در سرکوب نیروهای ضد انقلاب آمریکایی پژاک تشکر می‌کند و از این عزیزان و سایر نیروهای امنیتی می‌خواهد تا ریشه‌کنی این مزدوران آمریکایی مجدانه تلاش نمایند.

وی گفت: مجمع نمایندگان استان ایلام نیز شهادت داریوش رضایی‌نژاد که روز گذشته در تهران ترور شد را به مقام معظم رهبری، مردم شهیدپرور ایلام و خانواده وی تسلیت گفتند.

گفتنی است، در پایان سخنان لاریجانی نمایندگان با شعارهایی چون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر صهیونیسم» و «مرگ بر اسراییل» سخنان وی را تایید کردند.

کد خبر 141124
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز