شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیلم کوتاه "مادرهای برفی" از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی پیمان نهان‌قدرتی به بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره فیلم "دلالسینیا" ایتالیا راه‌یافت.

به گزارش ایسنا، هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی "دلالسینیا" طی روزهای 29 مرداد تا 6 شهریور‌ماه 1390 در کشور ایتالیا برگزار خواهد شد و فیلم کوتاه داستانی "مادرهای برفی" ساخته پیمان نهان‌قدرتی در بخش مسابقه فیلم‌های کوهستانی و کودکان جشنواره به‌ نمایش در خواهد آمد.

فیلم افتتاحیه این جشنواره، اثر جدید سه بُعدی و مستند "ورنر هرتسوگ" با عنوان "غار رویاهای گمشده" است.

فیلم "مادرهای برفی" داستان دختر بچه‌ای را بازگو می‌کند که در تلاش است بره‌ای که به تازگی به دنیا آمده و مادرش را بر اثر حمله گرگ از دست داده را زنده نگه دارد. او تمام تلاش خود را برای به دست آوردن یک مادر جدید برای بره به کار می‌بندد...

عوامل تولید این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: پیمان نهان‌قدرتی، تصویربردار: اشکان اشکانی، صدابردار: سعید ابراهیم‌زاده، صداگذار: سیدعلیرضا علویان، تدوینگر: شهروز توکل، چهره‌پرداز: سارا مسعودی، عکاس: سپیده برنجی، تدارکات: عبدا... غمگین، بازیگران: سحر شوریده و عباد پورجوزی، تهیه‌کنندگان: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و پیمان نهان‌قدرتی.

 

کد خبر 141028

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز