همشهری آنلاین: سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه در حال مذاکره با بازیکن پیشین تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا هستیم، آخرین وضعیت فرهاد مجیدی، خسرو حیدری و فریدون زندی برای همراهی آبی پوشان در لیگ یازدهم را تشریح کرد.

علی فتح‌الله‌زاده در گفتگو با مهر با ابراز رضایت از وضعیت تیم فوتبال این باشگاه در فاصله کمتر از دو هفته مانده به شروع یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و بازیکنان مورد نظر کادر فنی را جذب کرده‌ایم. آقای هنکه هم به کادر فنی اضافه شده و امیدواریم با حضورش تمرینات استقلال را متحول کند.

 وی در مورد جذب "ولید علی" بازیکن کویتی مورد نظر کادر فنی استقلال نیز گفت: در حال مذاکره با این بازیکن هستیم و امیدواریم وی نیز بزودی به جمع بازیکنان تیم ما اضافه شود.

 سرپرست باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت جذب بازیکنان خارجی برای این تیم گفت: در حال مذاکره با یک هافبک هستیم که در حال حاضر در فرانسه است اما دو سال پیش در تیم فوتبال رئال مادرید بازی کرده است.

 علی فتح الله زاده در مورد خسرو حیدری نیز گفت: متاسفانه دوستان ما در اصفهان قضیه را خیلی پیچیده کرده‌اند در حالی که این موضوع خیلی پیچیده نیست. حیدری بازیکن استقلال است و هواداران منتظر بازگشت او به تیمشان هستند. امیدوارم با تعاملی که بین استقلال و باشگاه سپاهان ایجاد شود بتوانیم به این موضوع پایان دهیم و همه چیز به خوبی و خوشی به پایان برسد.

 وی در پاسخ به این پرسش که "برخی هواداران استقلال معتقدند سال گذشته که استقلال به حیدری نیاز داشت او این تیم را ترک کرد و حالا نباید برگردد" گفت: آنهایی که این حرف‌ها را می‌زنند هواداران استقلال نیستند. هواداران واقعی استقلال دوست دارند که حیدری به استقلال برگردد و مدام از ما در مورد زمان بازگشتش سوال می‌کنند.

 فتح الله زاده  در مورد نشست امروز چهارشنبه اش با فرهاد مجیدی و نتیجه آن گفت: مجیدی بازیکن و کاپیتان استقلال است و قطعا در این تیم حضور خواهد داشت و از امروز هم در تمرینات شرکت می‌کند.

 وی در مورد وضعیت فریدون زندی و حمید عزیززاده نیز گفت: من زمانی مذاکراتم را با بازیکن مورد نظرمان آغاز می‌کنم که کادر فنی نظر نهایی و مثبتش را در مورد آن بازیکن به ما اعلام کند. هر وقت کادر فنی صلاح بداند ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم. حمید عزیززاده نیز هر چند در تمرینات ما شرکت می‌کند اما هنوز حضورش قطعی نشده است.فرانچسکو پاون

 سرپرست باشگاه استقلال در مورد حضور هنکه و این احتمال که وی در صورت ناکامی مظلومی جانشین سرمربی استقلال خواهد شد، گفت: اصلا چنین مسائلی مطرح نیست. اینها ساخته ذهن افرادی است که آرامش استقلال را دوست ندارند و زمانی که می‌بینند ما در آرامش کارمان را دنبال می‌کنیم شروع به ساختن چنین حاشیه‌هایی می‌کنند.

بازیکن سابق رئال مادرید

فرانچسکو پاون ‌بازیکن سابق رئال مادرید گزینه علی فتح‌الله‌زاده برای حضور در استقلال است.

به گزارش ایسنا، پاون که در سال‌های 2001 تا 2007 عضو تیم رئال مادرید بوده و پس از جدایی از این تیم معروف اسپانیایی برای یک سال به ساراگوسا رفته در حال حاضر بازیکن تیم دسته دومی آرله ویگون فرانسه است.

این بازیکن اسپانیایی فصل گذشته به همراه این تیم در دسته دو لیگ فرانسه حضور داشت، اما پس از نتایج ضعیف به دسته دوم سقوط کرد.

علی فتح‌الله‌زاده امروز اعلام کرد با بازیکن سابق رئال مادرید گفت‌وگو‌هایی انجام داده که به نظر می‌رسد با توجه به شواهد موجود پاون 31 ساله گزینه مورد نظر باشگاه استقلال بوده است.

پیش از این از "دده" کاپیتان سابق دورتموند به عنوان یکی از گزینه‌های فتح‌الله‌زاده برای حضور در استقلال نام برده می‌شد.

کد خبر 140825
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز