برای نوجوانان منطقه جنوب تهران افتتاح بوستان جانبازان اتقاق مهمی است.آنها می‌توانند از زمین های بازی و امکانات ورزشیِ ساخته شده در محوطه بوستان استفاده کنند.

هفته‌نامه دوچرخه شماره 610

به گزارش دوچرخه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، این مجموعه یک زمین فوتبال و فضایی برای بازی پینگ پونگ دارد. البته شهرداری در نظر دارد این مجموعه را برای استفاده خانواده جانبازان گسترش دهد تا همه اعضای خانواده‌های جانبازان هم‌زمان بتوانند از امکانات ورزشی این مجموعه بهره‌مند شوند. مجموعه فرهنگی، ورزشی جانبازان و معلولان قمربنی هاشم ع در 22 هزار متر مربع، شامل هشت طبقه است که به دو بخش ورزشی و فرهنگی تقسیم می‌شود.

بخش ورزشی آن را سالن های بدن‌سازی، پینگ‌پونگ، شطرنج، استخر ، سونا ، ویلچررانی، تنیس و...تشکیل می‌دهند.

بخش فرهنگی این مجموعه هم شامل کارگاه‌های آموزشی، کلاس‌های آموزشی و مشاوره، قرائت‌خانه، کافی نت ، کتابخانه، کارگاه فنی، رستوران و... است.به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، علاوه بر این بوستان، سه مجموعه ورزشی ویژه جانبازان و معلولان شهر ، در سه قطب تهران ساخته خواهد شد. این سه مجموعه در دو تا سه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد. هم اکنون زمین آنها مشخص شده و برنامه‌ریزی‌های ساخت آنها نیز در حال انجام است.

اما این روزها در این بوستان، جشن‌های شعبانیه با عنوان «زیر نور ماه» در حال برگزاری است.

این جشن‌ها تا نیمه شعبان هر شب از ساعت21تا23 برپا می‌شوند. برنامه‌های شاد و متنوع با حضور هنرمندان برجسته کشور در زمین چمن مجموعه قمربنی هاشم ع برگزار و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس نیز تقدیر می شود.

کد خبر 140288
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز