سرانجام مهدی رحمتی با استقلال قرارداد بست.

فوتبال

بهترین دروازه‌بان سال‌های اخیر فوتبال ایران که پیش از اردوی تیم ملی در اتریش با باشگاه استقلال به توافق رسیده بود، طبق وعده در بازگشت به تهران قرارداد خود را با این تیم نهایی کرد.روز گذشته مهدی رحمتی برای صحبت‌های پایانی با مسئولان استقلال به ساختمان این باشگاه رفت و قرار شد یک فصل برای این تیم بازی کند. با حضور رحمتی در اردوی اتریش و برخی اخبار به‌نظر می‌رسید این دروازه‌بان تصمیم دیگری بگیرد؛ به‌خصوص اینکه جلال حسینی، دوست صمیمی‌اش نیز از حضور در تیم استقلال منصرف شده‌ بود. رحمتی اما برخلاف جلال حسینی بازی در استقلال را ترجیح داد. علی فتح‌الله‌زاده که از این انتقال بسیار خرسند است، پس از جلسه با این دروازه‌بان گفت: «سلطان دروازه‌بان‌های ایران هدیه به هواداران...» و ادامه داد: «رحمتی که یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران است را به هواداران بی‌شمار استقلال تقدیم می‌کنیم و امیدواریم با کمک هواداران، درایت کادر فنی و تعصب بازیکنان امسال سال خوبی را برای استقلال رقم بزنیم.»

مهدی رحمتی البته پیشنهادهای زیادی از تیم‌های لیگ برتر داشت و باشگاه سپاهان نیز تلاش زیادی کرد تا این بازیکن را در اصفهان نگه‌دارد. مذاکره رحمتی با باشگاه پرسپولیس نیز مشکلاتی را برای این بازیکن به‌وجود آورد. به گفته سرپرست باشگاه پرسپولیس ، رحمتی مبلغ بالایی برای حضور در این تیم درخواست کرده بود و البته مبلغ قرارداد این بازیکن یکی از سوژه‌های مهم فصل نقل‌وانتقالات بود. حتی گفته می‌شد یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال او را تهدید به محرومیت از لیگ یازدهم کرده بود. احتمالا به همین دلیل مهدی رحمتی پیش از ثبت قراردادش در هیات فوتبال تهران به همراه سرپرست باشگاه استقلال به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال رفت. او بعد از جلسه با عزیز محمدی با خیالی آسوده راهی هیات فوتبال شد و قرارداد یکساله خود را ثبت کرد.

کادر فنی ممنوع‌المصاحبه شد

مهدی رحمتی پیش از این در استقلال بازی کرده و این برای دومین بار است که به عضویت این باشگاه در‌می‌آید. دروازه‌بان تیم ملی قرار است امروز در نشست خبری حاضر شود و به پرسش خبرنگاران در مورد حضورش در استقلال پاسخ دهد. این در حالی است که سرپرست استقلال از پرویز مظلومی درخواست کرده که فعلا مصاحبه نکند. سایت این باشگاه نوشت، پروژه یارگیری این تیم مرحله به مرحله در حال رسیدن به آخرین نقطه است و در این روزها استقلال از هر سو با حاشیه‌سازی‌های هدفداری روبه‌رو می‌شود. منصور پورحیدری سرپرست با تجربه استقلال برای حفظ آرامش استقلال که با هدف قهرمانی وارد3 جام می‌شود، از پرویز مظلومی خواسته و موافقت او را جلب کرده تا کادر فنی استقلال، وارد فضای کلامی و گفت‌وگو با رسانه‌ها نشود و مظلومی نیز اعلام کرد که تا اطلاع ثانوی مصاحبه نمی‌کند. ظاهرا این تصمیم‌گیری شامل حال بازیکنان نمی‌شود.

جذب تیموریان و حیدری

با قطعی شدن حضور مهدی رحمتی، این روزها استقلال به‌دنبال جذب آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری است. سرپرست استقلال در این رابطه می‌گوید: «هنوز کار ما تمام نشده و گام به گام جلو می‌رویم و هواداران استقلال بدانند که این گام‌ها محکم برداشته خواهد شد.» هافبک فصل گذشته تراکتورسازی در مصاحبه‌ای گفته بود که قطعا در فصل جدید برای استقلال بازی خواهد کرد. تیموریان با تراکتورسازی قرارداد ندارد و به‌عنوان بازیکن آزاد به‌زودی تصمیم خود را برای حضور در استقلال خواهد گرفت. همچنین خسرو حیدری از تصمیم قطعی خود برای بازگشت به استقلال گفته است. هافبک فصل گذشته سپاهان یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد اما قرارداد او مشروط است و می‌تواند در لیگ یازدهم در تیم دیگری بازی کند. جالب اینکه حیدری و تیموریان زمانی در تیم‌های پایه استقلال همبازی بوده‌اند و اکنون در آستانه حضور در تیم بزرگسالان این تیم هستند.

کد خبر 140218
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز