همشهری آنلاین: نخستین جشنواره ملی عکس ایران با موضوع طبیعت زیبای ایران به همت انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، این جشنواره با هدف معرفی آثار عکاسان و تجلیل از تلاشهای گسترده جامعه ارزشمند عکاسی ایران و همچنین به تصویر کشیده شدن طبیعت زیبای ایران زیبای مان از 29 آبان تا 5 آذر ماه سال جاری در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

به گفته برگزار کنندگان، از آنجا که انجمن سینمای جوانان ایران به عنوان پایه گذار عکاسی نوین پس از انقلاب اسلامی نقش موثری ایفا کرده است امید می رود برگزاری این جشنواره کمک شایانی به ارتقاء سطح کیفی عکاسی ایران کند.

علی قلم سیاه ، محمد ستاری،افشین بختیار، امیر علی جوادیان و فرزاد هاشمی اعضاء هیئت داوران جشنواره را تشکیل می دهندو  به برگزیدگان اول تا ششم جشنواره ، علاوه بر دیپلم افتخار جمعا مبلغ هشتاد میلیون ریال جایزه نقدی اهداء خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال آثار 12 شهریور ماه سال جاری بوده وداوری آثار روز جمعه 18 شهریور است.

نمایشگاه عکس های منتخب ومراسم تجلیل از برگزیدگان نیز ، روز 29 آبان در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران ضمن دعوت از کلیه هنرمندان عکاس، اعلام کرده است علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم جشنواره به پایگاه اطلاع رسانی انجمن به آدرسwww.cinemajavanan.ir همچنین پایگاه اطلاع رسانی www.Akkasee.com مراجعه کنند و فرم تقاضای شرکت و لیبل پشت عکس را دریافت و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، خیابان نوزدهم پلاک 20 ارسال کنند.

کد خبر 139941

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز