گروه ورزش- کریم اعظمی: بحث حضور مهدی مهدوی‌کیا در پرسپولیس سرانجام منتفی شد اما این موضوع حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت.

فوتبال

در این چند روز باشگاه پرسپولیس موضع شفافی در مورد جذب مهدوی کیا نداشت و همین باعث شد تا او دیگر منتظر پرسپولیس نماند و راهی داماش شود.بعد از قرارداد مهدوی کیا با داماش، حمید استیلی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که پرسپولیس این بازیکن را می‌خواست و به مهدوی کیا گفته بود که چند روز صبر کند.این بازیکن اما ادعای پرسپولیسی‌ها را تکذیب کرد و در مصاحبه‌ای علیه استیلی و مسئولان پرسپولیس این جمله را به زبان آورد:«چرا با شعور مردم بازی می‌کنید و دروغ می‌گویید.»اتفاقات اخیر باعث شد با استیلی گفت‌وگو کنیم و او به سؤالات همشهری پاسخ داد.

  • آقای استیلی، مهدوی کیا در مصاحبه‌ای که سر و صدای زیادی به پا کرد، خطاب به شما گفت که چرا به مردم دروغ می‌گویید.در مورد حرف‌های او چه نظری دارید؟

من مهدی را خیلی دوست دارم و برایش ارزش قائل هستم.فکر می‌کنم سوءتفاهمی به‌وجود آمده ولی همیشه سعی کردم که احترام این بازیکن را نگه‌دارم. من با مهدوی کیا در تیم ملی و پرسپولیس همبازی بودم و در استیل آذین هم مربی این بازیکن بودم اما هیچ وقت به او بی‌احترامی نکردم.من هیچ حرف دروغی در مورد مهدوی کیا نزدم و معتقدم که احترام او برای من واجب است.

  • برخی معتقدند که باشگاه پرسپولیس در مورد مهدوی‌کیا نقش بازی کرد و از همان اول او را نمی‌خواست.آیا همینطور است؟

خیر، اینطور نیست.ما برای جذب هر بازیکنی با برنامه جلو می‌رویم.مهدوی‌کیا ‌بازیکن خوبی است و همه مردم ایران دوستش دارند.من دیگر دوست ندارم در مورد این موضوع حرف بزنم تا کدورتی پیش بیاید و از حرف‌های مهدوی کیا هم ناراحت نیستم.من همیشه احترام او را حفظ می‌کنم و شاید مهدوی کیا به‌دلیل ناراحتی حرف‌هایی زده است.خواهشا این موضوع را ادامه ندهید.

  • خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات از رقیب سنتی‌اش استقلال عقب است. قبول دارید در جذب بازیکن چندان موفق عمل نکرده‌اید؟

ما 70درصد تیم فصل قبل را حفظ کرده‌ایم و 6بازیکن ملی‌پوش هم داریم. در ضمن خیلی از بازیکنانی که در حال حاضر با ما تمرین می‌کنند هم در حد تیم ملی هستند.بازیکنانی مثل محمد نوری، حسین بادامکی، رضا نورمحمدی، شیث رضایی، علیرضا محمد و... به هیچ عنوان بازیکنان کوچکی نیستند و چیزی از ملی‌پوشان کمتر ندارند.ما بازیکنان بزرگی داریم و از هیچ تیمی عقب نیستیم.

  • ولی فقط 2بازیکن گرفتید؟

ما براساس نیازمان بازیکن می‌گیریم و قرار نیست هر روز پشت سر هم بازیکن جذب کنیم.در حال حاضر با چند بازیکن ایرانی که تعدادی از آنها ملی پوش هستند در حال مذاکره هستیم و بعد از بازگشت تیم ملی تکلیف همه چیز روشن می‌شود، در ضمن به‌دنبال جذب چند بازیکن خارجی هم هستیم.

  • بحث حضور بازیکنانی مثل اشجاری، حسین آشنا، حسین کاظمی، معمارزاده و... در پرسپولیس صحت دارد؟

تا قبل از اینکه با بازیکنی قرارداد نبندیم اسمی نمی‌آوریم.

  • بحث حضور میشائیل هنکه، مربی آلمانی در پرسپولیس به کجا رسید؟

ما برای این مربی دعوتنامه فرستادیم و قرار است هنکه ظرف چند روز آینده به ایران بیاید تا با باشگاه پرسپولیس مذاکره کند.

  • کدام مربی را جانشین بهنام ابوالقاسم‌پور می‌کنید؟

با محسن عاشوری حرف زدیم و قرار است این مربی به جمع ما اضافه شود.در ضمن عزیزیان و کماسی هم در کادر فنی حضور دارند.

کد خبر 139556

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز