همشهری آنلاین: علی میرزایی همانند چهار دوره قبل، دور پنجم جایزه مهتاب میرزایی را در ساعت 18 تا 20 جمعه 17 تیر در تهران در سالن رایزن مرکز دائره‌المعارف بزرگ اسلامی برگزار خواهد کرد.

پنجمین جایزه مهتاب میرزایی

به گزارش همشهری آنلاین در این مراسم، جایزه‌هایی به شرح زیر اهدا می‌شود:
1. جایزه به جوان‌ترین همکار نگاه‌نو که اثری از او در سال 1389 در نگاه‌نو منتشر شده است.
2. جایزه به مترجمی از میان مترجمان همکار نگاه‌نو که در سال 1389 اثری از ایشان در نگاه‌نو منتشر شده و آن اثر، با رأی خوانندگان نگاه‌نو، بهترین اثر شناخته شده است.

 بر اساس این گزارش در سال‌های گذشته، به ترتیب، رضا رضایی، عزت‌الله فولادوند، خشایار دیهیمی، و روشن وزیری برندة این جایزه شده بودند.

more برگزیدگان سومین دوره جایزه مهتاب میرزایی

3. جایزه به نویسنده‌ای از میان نویسندگان نگاه‌نو که در سال 1389 اثری از ایشان در نگاه‌نو منتشر شده و آن اثر، با رأی خوانندگان نگاه‌نو، بهترین اثر تألیفی شناخته شده است. در سال‌های گذشته، به ترتیب، محمدرضا نیکفر، فخرالدین عظیمی، و دکتر محمدعلی موحد برنده‌ی این جایزه شده بودند.

more موحد و وزیری برگزیدگان چهارمین دوره جایزه مهتاب میرزایی

 به گزارش همشهری آنلاین؛ مهتاب میرزائی همکار جوان نگاه‌نو، در ششم تیر ماه 1385 از جهان‌ خاکی ما پر کشید. فصلنامة نگاه‌نو، به یاد این همکار، در هر سال، جایزه‌ای را با عنوان "جایزة مهتاب میرزائی" اهدا می‌کند.

علاقه‌مندان به حضور در این مراسم که قاعدتا پربار و با کیفیت و البته با حضور برخی از نامداران عرصه فرهنگ و هنر و تاریخ همراه است، می‌توانند در ساعت یاد شده به نشانی: نیاوران، خیابان پورابتهاج (خیابان دارآباد)، نرسیده به سه راه آجودانیه
مرکز دائره‌المعارف بزرگ اسلامی، مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن مراجعه کنند.

کد خبر 139446
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز