دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۸۵ - ۰۶:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: کانون سازندگان ساز خانه موسیقی که از جمله کانون‌های فعال این نهاد مدنی اجتماعی است در نظر دارد نمایشگاه «ساز ابزار » را بر گزار کند.

رامین جزایری  رییس هیات مدیره کانون سازندگان ساز که خود عضو اصلی هیات مدیره خانه موسیقی است ضمن اعلام این مطلب به همشهری آنلاین گفت که  این نمایشگاه 23تا26بهمن ماه جاری  در خانه هنرمندان برگزار خواهد شد  و هدف از آن هم  معرفی  تولید‌کنندگان ابزار و ادوات جانبی ساز، به جامعه موسیقی و آشنا ساختن آنها با یکدیگر ونیز شناخت دقیق از مشکلات و موانع پیش روی این پیشه است.

 وی  شرکت تمامی تولیدکنندگان و صنعت گران عضو وغیر عضو خانه موسیقی در این نمایشگاه را آزاد اعلام کرد وگفت که با برگزاری این نمایشگاه ما می توانیم درک دقیق و بهتری از فعالیتهای موسسات جانبی سازسازی  داشته باشیم و درنهایت به ارتقای کمی و کیفی این دوپیشه مرتبط با هم مدد بسانیم.

در این نمایشگاه صرفا به سازندگان ملزومات جانبی ساز همانند سیم، مترونوم،خرک،مضراب، تیونر،پوست، چوب، گوشی، و... پرداخته خواهدشد.

ارائه  نرم افزارهای کمک آموزشی موسیقی نیز از دیگر برنامه های این نمایشگاه خواهد بود. علاقه مندان  به شرکت در  نمایشگاه تا 15بهمن ماه فرصت ثبت نام دارند و برای کسب اطلاعات بیشتر در باره این نمایشگاه هم می توانند با بخش اداری خانه موسیقی با تلفن‌های 66482075 و 66917712 تماس بگیرند.

کانون سازسازان ایران نزدیک به 500 عضو در سراسر کشور دارد.

کد خبر 13936

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز