چهارشنبه ۸ تیر ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از افزایش قیمت انواع سکه در بازار آزاد تهران خبر داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، آقای وفادار افزود : قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، ساعت 13 امروز در بازار آزاد تهران به 431 هزارتومان رسید که در مقایسه با دیروز سه هزار و 700 تومان افزایش داشت.

وی با بیان اینکه امروز هر اونس طلا در بازارهای جهانی هزار و 507 دلار فروخته شد، افزود: این رقم در مقایسه با دیروز حدود 10 دلار رشد داشت.

آقای وفادار با اشاره به این که قیمت طلا در هر کشوری به قیمت جهانی آن بستگی دارد ،کاهش نرخ دلار در برابر سایر ارزها را از علل این رشد بیان و اضافه کرد: این موضوع موجب افزایش قیمت سکه و طلا در بازار داخل شده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت : قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم، ساعت 13 امروز در بازار آزاد تهران 452 هزار تومان فروخته شد که در مقایسه با دیروز 500 تومان افزایش داشت.

وی افزود: نیم و ربع سکه نیز امروز در بازار آزاد تهران در ساعت یاد شده به ترتیب 216 و 127 هزار تومان معامله شد که نسبت به دیروز هر کدام هزار تومان افزایش نشان می دهد.

آقای وفادار قیمت هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت ساخت را هم در بازار آزاد امروز تهران حدود 42 هزار و 900 تومان اعلام و اضافه کرد : این رقم در مقایسه با دیروز حدود 650 تومان رشد داشت.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران اضافه کرد: امروز هر مثقال طلای 17 عیار بدون اجرت ساخت هم با دو هزار و 800 تومان افزایش قیمت نسبت به دیروز 185 هزار و 800 تومان فروخته شد.

کد خبر 139084
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز