دوشنبه ۶ تیر ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: گزارش‌ها حاکی از آن است که در حالیکه قرار است شرکت HP کامپیوتر لوحی لمسی 9.7 اینچی خود را در اول ژوییه (10 تیر) به بازار عرضه کند، گونه 7 اینچی آن نیز احتمالا در ماه اوت (شهریور) به بازار عرضه خواهد شد.

hp

دیجیتال ترندز به نقل از یک روزنامه اخبار اقتصادی تایوان می‌نویسد شرکت اینونتک تایوان برای تولید 450000 کامپیوتر لوحی لمسی در ماه با اچ پی قرار داد بسته است، و تولید کامپیوتر لوحی لمسی 7 اینچی نیز به عهده این شرکت است.

در مورد کامپیوتر لوحی لمسی 7 اینچی اچ پی تا به حال جزئیاتی افشا نشده است. یک منبع داخلی به روزنامه تایوانی گفته است که اچ پی قص دارد تا سفارش تولید سه میلیون کامپیوتر لوحی را به شرکت اینونتک بدهد. اچ پی بزرگترین مشتری کامپیوترهای شخصی ساخت اینونتک است.

کامپیوتر لوحی اچ پی اولین حرکت این شرکت در جهت وارد کردنwebOS پالم از دنیای تلفن‌های هوشمند به دنیای کامپیوتری لوحس است. واکنش‌های ناظران صنعت در این مورد متناقض بوده است، اما هنوز زود است که واکنش مشتریان را ارزیابی کرد.

کامپیوتر لوحی لمسی 9.7 اینچی اچ پی که قرار است به زودی به قیمت 499 دلار به بازار بیاید، دارای یک پردازشگر 1.3 گیگاهرتزی دوهسته‌ای Qualcomm، صفحه نمایش 1024 در 768 پیکسل، دروبین 1.3 مگاپیکسلی روبه جلو، بلوتوث و اتصال بی سیم وای فای، به همراه webOs پالم است.

کد خبر 138888

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز