کمیته فنی باشگاه پرسپولیس عصر دوشنبه علی دایی را مشروط به اعلام همکاری کامل در چارچوب قوانین باشگاه با حبیب کاشانی، به‌عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرد.

استیلی

این کمیته 12 ساعت به دایی فرصت داد تا پاسخ نهایی‌اش را اعلام کند، به همین دلیل عده‌ای از کارکنان باشگاه پرسپولیس دوشنبه شب با حضور در باشگاه آماده دریافت پاسخ دایی شدند. سرانجام بامداد روز سه‌شنبه ساعت 4:07 بهمن دهقان نماینده تام‌الاختیار دایی به باشگاه رفت و پاسخ او را در اختیار کارکنان باشگاه پرسپولیس قرار داد. پاسخ دایی به درخواست کمیته فنی اینگونه بود‌:«طبق مقررات و ضوابط حاکم بر هر باشگاه حرفه‌ای، فعالیت و همکاری باید به‌صورت کاملا طرفینی صورت پذیرد. من با مدیرعاملی که از سوی هیأت‌مدیره باشگاه معرفی شده و از وجاهت قانونی برخوردار باشد همکاری صمیمانه و صادقانه خواهم داشت.»بدین ترتیب کمیته فنی باشگاه به این نتیجه رسید که دایی حاضر به همکاری نیست و حمید استیلی را به عنوان سرمربی معرفی کرد.

فریب افکار عمومی

دایی اما عصر روز گذشته مصاحبه‌ای با خبرگزاری فارس انجام داد و در جدیدترین اظهارات خود گفت: «من کی گفتم نمی‌توانم با پرسپولیس کار کنم؟ فقط مسائل قانونی را در نامه‌ام یادآوری کردم ولی باشگاه آن را انصراف من تلقی کرد. من می‌خواهم با مدیریت به شکل قانونی و تعیین‌شده کار کنم، کجای این حرف معنی انصراف از سرمربیگری را می‌دهد؟ متأسفانه آقایان می‌خواهند با فریب افکار عمومی به مقاصدشان برسند.»

دهقان نماینده تام الاختیار دایی هم در مورد اعلام سایت پرسپولیس مبنی بر مخالفت دایی با حضور در این تیم می‌گوید: «دایی در نامه‌اش نگفته با پرسپولیس کار نمی‌کنم و در واقع باشگاه با نوع خبررسانی‌اش تفسیر به رای کرده است. دایی به صراحت گفته با شخصی که از سوی هیأت‌مدیره به‌عنوان مدیرعامل قانونی انتخاب شود و حتی اگر این فرد کاشانی باشد، با کمال میل کار می‌کنم و مشکلی ندارم. » او با انتقاد از کمیته فنی می‌گوید:« اعلام 12ساعت ضرب‌الاجل جای سؤال دارد‌ ضمن اینکه کمیته فنی تنها بازوی مشورتی است و نظر مشورتی‌اش را باید به باشگاه بدهد اما دیدیم که به جای اعلام نظر مشورتی، تصمیم مدیریتی گرفته است.»

استیلی انتخاب شد

در این میان بیژن ذوالفقارنسب در مورد پاسخ دایی که گفته مدیرعامل باید با انتخاب هیأت‌مدیره معرفی شود می‌گوید: «دایی اگر نمی‌خواست با پرسپولیس کار کند از همان اول برنامه نمی‌داد در ضمن اگر منتظر شویم که هیأت‌مدیره انتخاب شود شاید ماه‌ها زمان ببرد و کار عقب می‌افتد. »استیلی اما عصر دیروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و پس از گفت‌وگو‌یی کوتاه با کاشانی، قرارداد داخلی‌اش را به‌مدت 2سال امضا کرد. پس از آن استیلی قراردادش را در هیات فوتبال هم ثبت کرد. او می‌گوید:« به‌نظرم دایی بهترین گزینه بود اما به هر حال این شرایط پیش آمد و با کسب اجازه از تمام پیشکسوتان‌ به‌خصوص آقای درخشان به پرسپولیس آمدم. امیدوارم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم و مانند فصل 87 ـ 86 که با قهرمانی مردم را خوشحال کردیم، بتوانیم بار دیگر دل مردم را شاد کنیم. من با پرسپولیس قرار داد 2ساله بستم و مبلغ قرار دادم 350میلیون تومان است.»

استیلی اضافه کرد:« برای دستیارانم با 2گزینه از خارج از کشور صحبت کردم و همچنین می‌خواهم دستیاران ایرانی‌ام پرسپولیسی باشند. می‌خواهیم پرسپولیسی‌ها را دور هم جمع کنیم و یک تیم خوب تشکیل دهیم. حشمت مهاجرانی را نیز به‌عنوان مدیر فنی و بزرگ‌تر، ‌ به باشگاه پیشنهاد داده‌ام که اگر قبول کند خوشحال می‌شوم. در برنامه‌ام شروع تمرینات را روز28 خرداد اعلام کرده بودم که کمی دیر شده است.اما قصد داریم، در یکی دو روز آینده تمرین را آغاز کنیم.در ضمن بهترین بازیکنان را در پست‌هایی که نیاز داریم جذب خواهیم کرد.» استیلی همچنین گفت یکی از دستیاران مورد نظرش هنکه است که سابقه کاردر کادر فنی بایرن مونیخ را دارد . او در مورد وضعیت شیث رضایی و محمود خوردبین می‌گوید:« باید با او صحبت کنم و پس از آن در موردش تصمیم بگیرم. خوردبین هم از پیشکسوتان باشگاه است و من هم با ایشان کار کرده‌ام اما در ‌ مورد سرپرست، باشگاه تصمیم‌گیرنده است.»

کد خبر 138314

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز