همشهری آنلاین: اعضای شورای عالی خانه موسیقی برای یک دوره سه ساله انتخاب شدند و داود گنجه‌ای رای اول این انتخابات را به دست آورد و حسین علیزاده و هوشنگ کامکار به جمع قبلی اضافه شدند.

کامکار علیزاده

به گزارش همشهری آنلاین در این انتخابات که عصر یک شنبه، 29 خرداد، در محل خانه موسیقی برگزار شد،تنها فرد نامزد حاضر داود گنجه‌ای  بود که بیشترین رای را آورد که به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی رای اولی او حضورش در این مجمع بود، چرا که عدم حضور بقیه نامزدها با واکنش منفی برخی از اعضای مجمع روبرو شد.

بر اساس این گزارش فرهاد فخرالدینی ،محمد رضا شجریان، همایون خرم،حسین علیزاده،هوشنگ کامکار ،مصطفی کمال پورتراب  دیگر اعضای شورای عالی در دور تازه هستند.

از میان نامزدها شاهین فرهت  و مجید کیانی و هوشنگ ظریف رای لازم را به دست نیاوردند.

بر اساس این گزارش تغییر صورت گرفته نسبت به دور قبل حذف شاهین فرهت و هوشنگ ظریف و کناره گیری کامبیز روشن‌روان،   به دلیل عدم حضور در ایران و نیز اضافه شدن حسین علیزاده و هوشنگ کامکار به جمع هفت نفره است.

یکی از اعضای مجمع عمومی در گفت وگو با همشهری آنلاین گفت که هیچ گزارش قابل اعتنا و مفیدی از کارکرد چهار ساله شورای عالی به مجمع ارائه نشد و عدم حضور ریئس شورای عالی و دیگر اعضاء هم مورد ا نتقاد برخی از اعضای مجمع 24 نفره حاضر در این نشست قرار گرفت.

بر اساس این گزارش به جای اعضای شورای عالی محمد سریر، ،رئیس هیئت مدیره خانه موسیقی به دلایل عدم برگزاری مجمع عمومی برای انتخاب شورای عالی در موعد مقرر پرداخت و گفت:شرایط اجتماعی و مسائل و مشکلات مختلفی که برخی از آنها دامن هیئت مدیره و شورای عالی را گرفت موجب شد تا مدتی شورای عالی از تشکیل جلسات و انتخابات برای اعضای جدید باز بماند و اینک موعد آن رسیده است تا مجمع عمومی نسبت به انتخاب اعضا تصمیم گیری بکنند.

در ادامه جلسه اسامی یازده نفر از نامزدهای این شورا نوشته شد اما بعد از توضیحات  سریر و نقل قول ایشان از کامبیز روشن روان که وی به دلیل اقامت در خارج از کشور نمی تواند فعلا در ترکیب این شورا بماند نام وی حذف شد.

یکی از اعضای مجمع هم گفت که با جست و جوی فراوان دریافته است که شورای عالی خانه موسیقی در 4 سال اخیر تنها 8 جلسه برگزار کرده است.

بر اساس همین گزارش بعد از نشست مجمع عمومی قرار بود از ساعت 5 تا 7 عصر نشست ماهانه خانه با حضور هنرمندان برگزار شود که این نشست در همان ساعت شش به پایان رسید.

کد خبر 138089
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز