همشهری آنلاین: فیلم های برتر سینمای ایران از روز 15 تیرماه هر هفته روزهای چهارشنبه ساعت 16:30در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصرتهران همراه با جلسه نقد و بررسی به نمایش درمی آید.

موزه هنرهای معاصر

به گزارش همشهری آنلاین، سینماتک مکانی برای نمایش فیلم های ارزشمند تاریخ سینمای ایران و جهان است.

در همین راستا دوره جدید نمایش فیلم ها در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصرتهران از روز چهارشنبه 15 تیرماه ساعت 16:30 با نمایش فیلم "صحنه های خارجی" به کارگردانی علیرضا رسولی نژاد، محصول سال 1383 آغاز می شود.

در همین زمینه بعد از نمایش فیلم جلسه نقد و بررسی این فیلم با حضور منتقد سینما محسن آزرم برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای استفاده از برنامه های سینماتک می توانند با مراجعه به واحد سینماتک موزه هنرهای معاصرتهران و عضویت در این واحد از تسهیلات فرهنگی، برنامه های جنبی و نمایش فیلم ها بهره مند شوند.

همچنین اعضای سینماتک می توانند با در دست داشتن کارت عضویت از آثار به نمایش درآمده در گالری های موزه هنرهای معاصرتهران به صورت رایگان بازدید داشته باشند.

علاقه مندان برای مراجعه و ثبت نام می توانند همه روزه به جز پنج شنبه ها ، جمعه ها و ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا16 به نشانی خیابان کارگر شمالی- جنب پارک لاله- موزه هنرهای معاصرتهران واحد سینماتک مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 88951965 روابط عمومی و 88955753 واحد سینماتک تماس بگیرند.

کد خبر 138027

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز