در تازه‌ترین فهرست بازیکنان تیم ملی نامی از جواد نکونام دیده نمی‌شود.

nekounam

اسامی 30 بازیکن تیم ملی برای حضور در اردوی اتریش دیروز در شرایطی توسط کارلوس کی‌روش اعلام شد که هافبک اوساسونا باز هم خبرساز شد. البته سرپرست تیم ملی در مورد غیبت نکونام در فهرست‌کی‌روش‌نگران نیست و می‌گوید که او در آینده‌ای نزدیک به جمع اردونشینان ملحق خواهد شد. این در حالی است که علی کریمی یکی از نفرات شاخص دعوت شده به تیم ملی به حساب می‌آید. به غیر از او، 12 هافبک به تیم ملی فراخوانده شده‌اند. آندرانیک تیموریان، قاسم حدادی‌فر، مصطفی سیفی، پژمان نوری، محمدقاضی، حمیدعلی‌عسگر، هادی نوروزی، میثم بائو، مهرداد پولادی، میلاد زنیدپور، ایمان مبعلی و مازیار زارع هافبک‌های تیم ملی هستند. مهدی رحمتی، شهاب گردان، علیرضا حقیقی و میثاق معمارزاده 4 دروازه‌بان تیم به حساب می‌آیند و خسرو حیدری، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی، هادی عقیلی، محمد نصرتی، پژمان منتظری و احسان حاج‌صفی‌ مدافعان تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

کارلوس کی‌روش در پست مهاجم نیز بازیکنانی چون کریم انصاری‌فرد، رضا نوروزی، سعید دقیقی، مهرداد اولادی،آرش افشین و محمدرضاخلعتبری‌ را در اختیار خواهد داشت. جالب اینکه 5 بازیکن پرسپولیس که پیش از این به تیم ملی دعوت شده بودند، بدون اینکه با تیم ملی تمرین کنند، توسط سرمربی پرتغالی تیم ملی کنار گذاشته شده‌اند. سرپرست تیم ملی در این رابطه می‌گوید:

«بازیکنان پرسپولیس به‌دلیل حضور در جام حذفی نتوانستند در هیچ کدام از 3 مرحله اردوی تیم ملی شرکت کنند و به این دلیل براساس عملکردشان در این رقابت‌ها و البته طول فصل انتخاب شدند.» ترابیان ادامه می‌دهد: «کی‌روش معتقد است که بازیکنان فوتبال ایران ابزار رسیدن تیم ملی به جام جهانی 2014 برزیل هستند و بر این اساس تمام تلاش خود را برای انتخاب بهترین نفرات به کار می‌برد. کی‌روش مربی بزرگی است و حالا که او برای هدایت تیم ملی به ایران آمده است باید به تصمیمات او اطمینان کنیم تا در نهایت نیز مسئولیت نتایجی را که به دست می‌آورد، بر عهده بگیرد.» برنامه سفر تیم ملی به اردوی اتریش هنوز مشخص نشده و قرار است به‌زودی توسط کی‌روش اعلام شود.

کد خبر 137386

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز