مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۸۵ - ۰۹:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان آتش نشانی در آستانه ایام سوگواری محرم و صفر اطلاعیه ای را خطاب به دست اندرکاران مساجد و تکایای تهران صادر کرد.

سخنگوی سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی تهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و برگزاری مراسم عزاداری، نیروهای آتش نشان از تمامی اماکن مذهبی شامل مساجد، حسینیه ها و تکایا، بازدید و نسبت به تجهیز این محل ها به خاموش کننده های آتش اقدام می شود.

فتح الله تیموری افزود: پس از بازدید نیروهای آتش نشانی از محل های مذکور، در صورت نیاز این اماکن مذهبی به تجهیزات ایمنی نسبت به صدور دستورالعمل های ایمنی، کنترل دستگاه های خاموش کننده و خرید تجهیزات ایمنی اقدام می شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، در صورت معرفی و ثبت نام در سازمان آتش نشانی تهران نسبت به تجهیز اماکن و تکایای مذهبی جدید التاسیس نیز اقدامات مقتضی صورت گرفته و حداقل همکاری این سازمان در جهت ایمن سازی این اماکن بازدید از محل های معرفی شده و تحویل خاموش کننده است.

سخنگوی سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی تهران در رابطه با آمار خاموش کننده های تحویلی میان حسینه ها و تکایای مذهبی در محرم سال گذشته، یادآور شد: در سال 84 ، تعداد 7 هزار خاموش کننده در 5 منطقه عملیاتی این سازمان شامل 4 هزار و 67 محل شناسایی شده اعم از اماکن مذهبی، حسینه ها، تکایا توزیع شده و محرم امسال نیز در صورتی که هر یک از این محل های تعیین شده فاقد این تجهیزات بوده و یا جدیدالتاسیس باشند، از سازمان خاموش کننده تحویل می گیرند.

کد خبر 13487

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز